Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Investigación Mediante Enquisa Código 615518009
Titulación
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Garcia Docampo, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.docampo@udc.es
Profesorado
Garcia Docampo, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.docampo@udc.es
Web
Descrición xeral Trátase de adquirir un coñecemento xeral dos diferentes tipos e procedementos pra facer investigacións empregando a enquisa como ferramenta.

Competencias do título
Código Competencias do título
A8 Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Solución de problemas e deseño da investigación AM8
BM2

Contidos
Temas Subtemas
Aspectos teóricos e metodolóxicos da investigación por enquisa Tipoloxías e elementos configuradores
Partes e fases da invetigación
Indicadores
Procesos
Estudio e análise de casos Investigacións de datos manifestos
Investigación con datos calculados
Investigación con estimacións
Deseño e elaboración práctica dunha investigación por enquisa Exercicios prácticas de resolución de problemas
Exercicio individual

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A8 B2 9 0 9
Estudo de casos A8 B2 15 15 30
Investigación (Proxecto de investigación) A8 B2 8 16 24
Solución de problemas A8 B2 6 6 12
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Exposición dos aspectos teóricos por parte do profesor
Estudo de casos Estudio de casos de cada un dos tipos de investigación por enquisa
Investigación (Proxecto de investigación) Deseño e elaboración por larte dos alumnos dunha enquisa
Solución de problemas Resolución de problemas, planteados polo profesor

Atención personalizada
Metodoloxías
Investigación (Proxecto de investigación)
Descrición
Se é precisa, en horario de titorías
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A8 B2 Resolución dos exercicios e casos propostos polo profesor 50
Investigación (Proxecto de investigación) A8 B2 Deseño individualizado dunha investigación por enquisa 50
 
Observacións avaliación
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación.

Fontes de información
Bibliografía básica VILLUENDAS, Adoración (). Incidencias de la entrevista personal en la investigación mediante encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 109, no 1, p. 219-236.
DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. (2009). Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS.. Editorial UOC,
VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. (2011). Investigación social mediante encuestas. . Editorial Universitaria Ramon Areces
ALVIRA MARTÍN, Francisco. (2011). La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS
CEA D'ANCONA, Ángeles. (). La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta.. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103.
GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis (). Un esquema conceptual para analizar la validez en las investigaciones mediante encuesta. . Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98
DÍAZ DE RADA, Vidal (). Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223.
DÍAZ DE RADA, Vidal. Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223.
GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis. Un esquema conceptual para analizar la validez en las investigaciones mediante encuesta. Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98.
CEA D'ANCONA, Ángeles. La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103.
DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS. Editorial UOC, 2009.
MARTÍNEZ DE LUNA, Iñaki. Encuestas de la opinión: de la teoría a la práctica. Metodología de encuestas, 2008, vol. 10, no 1, p. 7-25.
ALVIRA MARTÍN, Francisco. La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS, 2011.
VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. Investigación social mediante encuestas. Editorial Universitaria Ramon Areces, 2011.
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías