Identifying Data 2015/16
Subject (*) Análise Estatístico de Datos 1 Code 615518010
Study programme
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía Aplicada 1
Coordinador
Castellanos Garcia, Pablo
E-mail
pablo.castellanos@udc.es
Lecturers
Castellanos Garcia, Pablo
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
pablo.castellanos@udc.es
atilano.pena@udc.es
Web
General description Desenrólanse algunhas das técnicas estatísticas relacionadas ca investigación social e de mercados máis habituais: tablas de continxencia, análise da varianza, análise factorial e análise cluster.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades
A2 Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores
A4 Ser quen de discriminar a técnica de investigación axeitada ao problema plantexado
A8 Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados
A10 Ser quen de redactar, presentar e defender documentos e informes de investigación social e de mercados
B1 Posuer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a cotío nun contexto de investigación
B6 Ser quen de buscar, xestionar, analizar e sintetizar a información, seleccionando aquela que resulta pertinente para a toma de decisións
B9 Ter capacidade de analizar críticamente tanto o traballo proprio como o dos compañeiros
B11 Ser quen de asumir responsabilidades tanto individuais como colectivas na tarefa investigadora ou profesional
C3 Utilizar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da vida
C6 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Manexar conceptos avanzados da analise bivariante AC1
AC2
AC4
AC8
AC10
BC1
Interpretar probas de decisión estatística mediante técnicas estatísticas bivariantes e multivariantes AC8
AC10
BC1
BC6
BC9
BC11
CC6
Integrar coñecementos de informática relativos ó análise estatístico de datos CC3

Contents
Topic Sub-topic
1. Tablas de continxencia
2. Análise da varianza
3. Análise factorial
4. Análise cluster

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A1 A2 A4 A8 A10 B1 B6 B9 B11 C3 C6 31 77 108
Mixed objective/subjective test A1 A2 A4 A8 B1 B6 C3 C6 2 2.5 4.5
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Explicación dos aspectos máis importantes de cada método. Resolución de casos prácticos.
Mixed objective/subjective test Proba teórico-práctica con preguntas tipo test e/ou de resposta curta.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
No obradoiro levaránse a cabo casos prácticos con atención individualizada a cada alumno.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A4 A8 A10 B1 B6 B9 B11 C3 C6 Casos prácticos a realizar no aula, de forma individual. 70
Mixed objective/subjective test A1 A2 A4 A8 B1 B6 C3 C6 Proba teórico-práctica con preguntas tipo test e/ou de resposta curta. 30
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

- De la Garza, J., Morales, B. N. y González, B. A. (2013): Análisis estadístico multivariante: Un enfoque teórico y práctico. México: McGraw-Hill.

- García Jiménez, E. (2000): Análisis factorial. Madrid: La Muralla.

- Hair, J. F., Anderson, R. E., Tatham, R. L. y Black, W. C. (2007): Análisis multivariante. Madrid: Prentice Hall.

- Pérez, C. (2009): Técnicas estadísticas multivariantes con SPSS. Madrid: Garceta.

- Pérez, C. (2013): Análisis multivariante de datos: Aplicaciones con IBM SPSS, SAS y STATGRAPHICS. Madrid: Garceta.

- Uriel, E. (2005): Análisis multivariante aplicado. Aplicaciones al marketing, investigación de mercados, economía, dirección de empresas y turismo. Madrid: Thomson.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.