Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Comunicacións Social e Organizacional e Análise de Audiencias Código 615518020
Titulación
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Análise Económica e Administración de Empresas
Coordinación
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
valentin.martinez@udc.es
Profesorado
Juanatey Boga, Oscar
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
oscar.juanatey.boga@udc.es
valentin.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades
A2 Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores
A5 Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación
A7 Ser quen de xustificar unha axeitada segmentación e selección do público obxectivo
A8 Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados
A9 Ter capacidade para integrar e aplicar as novas tendencias en investigación social e de mercados de xeito rentable e efectivo na empresa, as administracións ou outras organizacións
A11 Coñecer, nun nivel avanzado, os mercados e os consumidores, apreciando a diversidade dos seus enfoques
B1 Posuer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a cotío nun contexto de investigación
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B8 Ser quen de integrar as NTICs (Novas Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) na tarefa profesional e/ou investigadora
C3 Utilizar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da vida
C6 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Acadar unha comprensión do novo modelo de comunicación xeradopolo cambio de paradigma comunicacional consecuencia das TIC. AM1
AM9
AM11
BM1
BM2
BM8
CM3
CM8
Lograr entender e manexar os criterios que permiten definir e desenvolver estratexas de comunicación; así como manexar as ferramentaspertinentes para adeterminación, medición e análise das audiencias. AM1
AM2
AM5
AM7
AM8
AM11
BM1
BM2
CM6
CM8

Contidos
Temas Subtemas
A Comunicación na Sociedade Globalizada -Da comunicación lineal á comunicación en rede (Netcomunicación)
-A función mediática e a viralidade
Emisor e Audiencia -Determinación das audiencias
-Medición de audiencias
-Análise de audiencias?

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A2 A5 A7 A8 A9 A11 B2 B8 C3 10 30 40
Análise de fontes documentais A5 A8 B1 C6 C8 1 10 11
Sesión maxistral A1 B1 10 10 20
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Os coñecementos teóricos reflictiranse nun traballo práctico tutelado a desenvolver de xeito grupal.
Análise de fontes documentais Facilitaránse o alummnado distintas fontes documentais coa finalidade de complementar as sesións maxistrais e deberanse realizar análises sobre elas.
Sesión maxistral Explicación dos contidos do programa a través de exposición oral

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Poderán consultarse as dúbidas no desenvolvemento dos traballos

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais A5 A8 B1 C6 C8 Análise das cuestións plantexadas sobre distintas fontes documentais facilitadas, a entregar nas datas comunicadas en paralelo ás sesións presenciais. 40
Traballos tutelados A2 A5 A7 A8 A9 A11 B2 B8 C3 Cada grupo presentará o traballo de xeito oral, previo envio en pdf aos profesores. 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías