Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Novas tecnoloxías aplicadas a destinos e produtos turísticos Código 615524005
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Computación
Coordinación
Parama Gabia, Jose Ramon
Correo electrónico
jose.parama@udc.es
Profesorado
Parama Gabia, Jose Ramon
Correo electrónico
jose.parama@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
B7 CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
B12 CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C4 CT4 - Traballar de forma colaborativa
C7 CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións
C8 CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
AI1
BM7
CM7
AI1
AM1
BM7
BM10
BM12
CM3
CM7
AI1
AM1
BM7
BM10
BM12
CM3
CM7
AI1
BM10
BM12
CM4
CM8
AI1
BM10
BM12
CM3
CM7

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A8 B10 B12 C7 25 37.5 62.5
Presentación oral A8 B10 B12 C3 C7 C8 0.5 0.5 1
Prácticas de laboratorio A10 A8 B7 C3 C4 C7 34.5 51.75 86.25
 
Atención personalizada 0.25 0 0.25
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral
Presentación oral
Prácticas de laboratorio

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Prácticas de laboratorio
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A10 A8 B7 C3 C4 C7 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es
Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT
OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT
Óscar Ramos (). Expliación Tema 2.
José R. Paramá (). Explicación general de la asignatura.
Óscar Ramos (). Explicación Tema 1.
José R. Paramá (). Explicación Tema 3.
José R. Paramá (). Explicación Tema 4.
(). Planeta web 2.0 Inteligencia colectiva o medios fast food. www.planetaweb2.net

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías