Datos Identificativos 2017/18
Asignatura (*) Programa para analisis de datos cualitativos con exemplos de turismo Código 615524009
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Álvarez Sousa, Antonio
Correo electrónico
antonio.alvarez@udc.es
Profesorado
Álvarez Sousa, Antonio
Correo electrónico
antonio.alvarez@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo desta materia é que os alumnos coñezan o manexo de programas informáticos para realizar a análise de datos cualitativos. En concreto explicarase o programa Atlas.ti

Competencias do título
Código Competencias do título
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno coñecerá o proceso para realizar análise de datos cualitativos AI1
BM1
CM1
O alumno/para terá un coñecemento dos distintos programas informáticos que existen para realizar o proceso de análise de datos cualitativos AI2
BM2
BM10
CM3
O alumno coñecerá un profundidade o programa Atlas.ti, sabendo manexalo para a súa aplicación. AM1
BM5
CM9

Contidos
Temas Subtemas
1.-A análise de datos cualitativos con programas informáticos
2.- Distintos programas informáticos para o tratamento de datos cualitativos
3.- Uso do programa Atlas.ti 3.1.- Instalación
3.2.- Unidade hermenéutica
3.3.- Creación de citas
3.4.- Creación de códigos
3.5.- Creación de memos
3.6.- Familias
3.7.- Redes
4.- Exemplo dunha investigación turística realizada con Atlas.ti

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Solución de problemas A10 A9 B1 0 60 60
Traballos tutelados B2 B10 C1 C3 0 50 50
Sesión maxistral A8 B5 C9 40 0 40
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas O longo do curso o alumno irá resolvendo problemas para coñecer cómo se prepara a documentación que se ha de introducir no programa Atlas ti, cómo se manexan distintas ferramentas do programa e cómo se sacan resultados
Traballos tutelados O alumno plantexará un tema de investigación a realizar con datos caulitativos mediante o programa Atlas ti e fará un exemplo co programa.
Sesión maxistral Cada tema indicado nos contidos será explicado polo profesor nas clases. Dita explicación será acompañada de material didáctico

Atención personalizada
Metodoloxías
Solución de problemas
Traballos tutelados
Descrición
Sempre que o necesite o alumno nos horarios de titorías, que poderán realizarse persoalmente no despacho do profesor, por teléfono ou por outro medio. Polo menos unha vez durante o curso o alumno terá realizar titoría para que o profesor coñeza a situación do alumno respecto da materia e facer as súas suxestións sobre posibles dificultades

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A10 A9 B1 50
Traballos tutelados B2 B10 C1 C3 50
 
Observacións avaliación
Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo (polo que se pode ter un máximo de 5 puntos) e a solución de problemas (pola que se pode ter un máximo de 5 puntos).

Fontes de información
Bibliografía básica Alvarez-Sousa, Antonio (2016). Análisis de datos cualitativos con Atlas.ti.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías