Identifying Data 2020/21
Subject (*) Program for qualitative data analysis with tourism examples Code 615524009
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Caamaño Franco, Iria
E-mail
iria.caamano@udc.es
Lecturers
Caamaño Franco, Iria
E-mail
iria.caamano@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é que os alumnos coñezan o manexo de programas informáticos para realizar a análise de datos cualitativos. En concreto explicarase o programa Atlas.ti
Contingency plan No suposto caso de que haxa que dar continuidade á actividade académica a través da non presencialidade habilitaranse os contidos e sesións previstas a través das plataformas do Campus Virtual da UDC de acordo ás condicións que as posibles Resolucións Rectorais establezcan en cada caso.

1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se mateñen
– Sesión maxistral
– Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computa na avaliación)
– Atención personalizada

*Metodoloxías docentes que se modifican
– Non se realizarán cambios

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dudas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de "foros temáticos asociados aos módulos" da materia, para formular as consultas necesarias.
– Teams: en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que teñen asignada a materia. Tamén se utilizará esta ferramenta para as tutorías individualizadas.

4. Modificacións na avaliación
– Non se realizarán cambios

*Observacións da avaliación:
- A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios. Dispoñen de todos os materiais do traballo de maneira dixitalizada en Moodle.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B7 CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C2 CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo
C6 CT6 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito turístico
C7 CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións
C8 CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno coñecerá o proceso para realizar análise de datos cualitativos BC1
BC7
CC7
O alumno/para terá un coñecemento dos distintos programas informáticos que existen para realizar o proceso de análise de datos cualitativos AR2
O alumno coñecerá un profundidade o programa Atlas.ti, sabendo manexalo para a súa aplicación. AC1
Saber recibir e comunicar información CC2
CC6
CC8

Contents
Topic Sub-topic
1.-Análise de datos cualitativos con programas informáticos Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
2.- Exemplo dunha investigación turística realizada con Atlas.ti Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
3.- Distintos programas informáticos para o tratamento de datos cualitativos Os subtemas van contidos no desenvolvemento de cada un dos temas.
4.- Uso do programa Atlas.ti 4.1.- Instalación programa Atlas.ti
4.2.- Como crear un proxecto Atlas.ti 8 (Unidade hermenéutica)
4.3.- Agregar documentos
4.4.- Crear citas
4.5.- Codificar
4.6.- Agrupar os códigos en conceptos
4.7.- Agrupar conceptos (grupos de códigos) en categorías

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A10 A9 B1 B7 0 60 60
Supervised projects A10 A9 B7 C7 C6 C8 0 50 50
Guest lecture / keynote speech C2 C7 C6 C8 30 0 30
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving O longo do curso, tanto o alumnado presencial como online, irá resolvendo problemas para coñecer cómo se prepara a documentación que se ha de introducir no programa Atlas ti, cómo se manexan distintas ferramentas do programa e cómo se sacan resultados.
Supervised projects O estudante, tanto presencial como online, plantexará un tema de investigación a realizar con datos caulitativos mediante o programa Atlas ti e fará un exemplo co programa.
Guest lecture / keynote speech Concretamente no MODO PRESENCIAL consta de clases teóricas para a presentación dos contidos da materia; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados coa materia e / ou a realización de pequenos exercicios / probas de coñecementos teóricos / prácticos ... Na MODALIDADE ON-LINE trátase de diferentes materiais teóricos / prácticos sobre os contidos de a materia a disposición dos estudantes para a lectura; así como, a discusión de temas de interese actual relacionados co tema a través de foros / debates en liña e / ou a realización de pequenos exercicios / probas de coñecemento teórico / práctico, ...

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Supervised projects
Description
As clases veranse complementadas coa posibilidade para o estudante de acudir a titorías fora da aula onde o docente procederá a tratar de maneira individual e personalizada as posibles dudas que poidan xurdir da materia.
Trátase dunha participación que se poderá realizar na aula ou vía TEAMS.

Horario e datos de contacto para as titorías:

Iria Caamaño Franco
Luns: 15:00 a 17:00
Mércores: 15:00 a 17:00
Correo: iria.caamano@udc.es



Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech C2 C7 C6 C8 Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line). 20
Problem solving A10 A9 B1 B7 O estudiante terá que realizar diferentes exercicios sobre temas concretos que son chave para entender o funcionamento do programa Atlas.ti. Estes exercicios realizaranse de maneira simultánea ás sesións maxistrais onde se explicará o procedemento (tanto presencial como online). Os exercicios, en ambas modalidades, serán entregados a través de Moodle.
30
Supervised projects A10 A9 B7 C7 C6 C8 O estudiante terá que realizar un traballo de investigación empregando Atlas.ti. Este traballo enviarase a través de Moodle.
50
 
Assessment comments

Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo (polo que se pode ter un máximo de 5 puntos), a solución de problemas (pola que se pode ter un máximo de 3 puntos), e a sesión maxistral (máximo 2 puntos).


Sources of information
Basic Atlas.ti (). Atlas.ti 8 Windows User Manual. http://downloads.atlasti.com/docs/manual/atlasti_v8_manual_en.pdf
Atlas.ti (). Distintos videotutoriales que se encuentran en el enlace: https://atlasti.com/video-tutorials/atlas-ti-8-windows-espanol/.
Alvarez Sousa, A. (2016). The problems of tourist sustainability in cultural cities: Socio-political perceptions and interests management. Sustainability, 10(2)

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.