Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable |
A5 |
CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico |
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
A11 |
CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras |
A12 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C5 |
CT5 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
C6 |
CT6 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito turístico |
C8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
|
AP1 AP6 AM2 AM3
|
BM2
|
|
|
AP7 AI1
|
BM1 BM8 BM9 BM11
|
|
|
AP5 AP7
|
BM3 BM11
|
CM4 CM5 CM6
|
|
AM1
|
|
CM1 CM2 CM3 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
BLOQUE I: INTRODUCCIÓN AO TURISMO ESPIRITUAL |
O Turismo Relixioso e o Turismo Espiritual. Conceptualización e contextualización do Turismo Espiritual |
BLOQUE II: FUNDAMENTOS SOBRE O TURISMO ESPIRITUAL |
Evolución da actividade viaxera relacionada co Turismo Espiritual e a súa evolución en España.
Iniciativas internacionais; Iniciativas en España |
BLOQUE III: APLICACIÓN DO MARKETING DE DESTINOS AO TURISMO ESPIRITUAL |
As Organizacióons de Marketing de Destinos (OMD) e a súa relación co Turismo Espiritual
Promoción e Comercialización do Turismo Espiritual |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A11 A12 A7 B1 B8 B9 C3 |
21 |
0 |
21 |
Lecturas |
B2 |
6 |
8 |
14 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A10 A8 B3 B11 C1 C5 C4 C6 |
15 |
20 |
35 |
Presentación oral |
C2 C8 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Desenrolo dos contenidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada por presentacións multimedia
Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line) , puntuará un 10% |
Lecturas |
Se facilitará ao alumnado textos e lecturas con carácter obrigatorio dos diferentes temas cuxa finalidade é servir de complemento á clase maxistral que deberán ser traballadas en grupo para resolver as cuestións que se formulen.
As lecturas deberán ser desenvolvidas tanto polos alumnos da modalidade presencial como polos da non presencial. Estas consideraranse na avaliación final da materia, polo que é importante que todos os alumnos entréguenas. |
Traballos tutelados |
Modalidade Presencial:
Elaboración dun traballo en grupo relacionado coa materia en cuestión, onde o alumno deberá de ser capaz de demostrar os resultados de aprendizaxe conforme á materia presentada; para iso deberanse organizar en grupos de dous ou tres persoas. Durante a impartición das sesións maxistrais levará a cabo a tutorización correspondente do traballo desenvolvido, así como o seguimento do labor levado a cabo polos diferentes grupos. A exposición dos traballos será en sesión plenaria.
Modalidade Non Presencial:
A elaboración do traballo será individual, salvo que algún alumno quixese formar grupos virtuais con outros alumnos do seu mesma modalidade e previo aviso á profesora con suficiente antelación. Para estes alumnos o traballo terá os mesmos contidos que no caso da modalidade presencial. Estes alumnos tamén serán tutorizados de forma continua e farase un seguimento do seu traballo de forma individual ou colectiva segundo sexa o caso. Poderán expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que sexan posibles e estean ao alcance de todos. |
Presentación oral |
Todos os membros do grupo ou os alumnos de forma individualizada deberán expor o traballo tutelado como xa se especificou na metodoloxía anterior; aspecto que será valorado na nota final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os diferentes membros do grupo ou os alumnos de maneira individualizada poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento das lecturas e do traballo tutelado.
Os Horarios son os seguintes:
Do 25 ao 28 de marzo, de 18:15 a 20:30 horas
Do 1 ao 4 de abril, de 16:00 a 18:15 horas
Do 8 ao 10 de abril, de 18:15 a 20:30 horas
As tutorías realizaranse por teléfono, mail ou de forma presencial nas seguintes semanas:
Un día durante a primeira semana de clase
Un día durante a segunda semana de clase
Un día durante a terceira semana de clase
Dous días durante a terceira semana de abril
LUGAR:
Departamento de Análise Económica e ADE
Área Comercialización e Investigación de Mercados
Campus de Elviña. Universidade da Coruña
crodriguezv@udc.es
Tf. 981167000. Ext. 2532
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
C2 C8 |
O grupo ou o alumno individual deberá expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que poidan ou estean ao seu alcance. É necesario entregar a presentación do traballo en power point ou en calquera outro formato similar, tanto para a modalidade presencial como para a online.
A presentación suporá o 20% da nota final da materia onde de forma individualizada valorarase para cada alumno esa porcentaxe tendo en conta os seguintes aspectos:
1) Calidade da presentación e adecuación ao marco teórico.
2) Precisión e claridade da exposición e das respostas (caso presencial).
3) Coherencia na presentación.
No caso da modalidade presencial todos os integrantes do grupo deberán expor unha parte do traballo dado que a nota da presentación oral será asignada de forma individualizada a cada alumno.
No caso dos alumnos Non Presenciais, a presentación deberá ter audio explicativo ou na súa falta débese enviar un vídeo onde o alumno explique dita presentación. |
20 |
Lecturas |
B2 |
Proponse dous artigos ou lecturas obrigatorias como máximo sobre as que os alumnos de ambas as modalidades, presenciais e non presenciais, deberán ler, comentar, opinar e responder a unha serie de cuestións que se expoñan nas mesmas.
Ditas lecturas deberán ser desenvolvidas por todos os alumnos de maneira individual e suporán un 10% da cualificación da materia, a condición de que se cumpran unha serie de requisitos tales como: calidade de redacción; opinión contrastada; utilización de forma adecuada de fontes bibliográficas relevantes, etc.
O prazo de entrega farase na última semana do mes de abril. |
10 |
Traballos tutelados |
A5 A6 A10 A8 B3 B11 C1 C5 C4 C6 |
Avaliación continua do traballo realizado ao longo da materia. O desenvolvemento do traballo ben sexa en grupo ou individual representará o 70% da nota final. Na devandita valoración teranse en conta os seguintes aspectos:
1) Orixinalidade
2) Aplicación dos fundamentos teóricos
3) Calidade da redacción e coherencia no formato
4) Utilización de fontes bibliográficas pertinentes tanto no documento como na bibliografía
Para superar a materia é necesario alcanzar unha puntuación mínima do 50% no traballo tutelado. A entrega farase no mes de abril do mesmo xeito que a revisión das cualificacións.
O grupo ou o alumno individual deberá expor o seu traballo utilizando para iso os medios audiovisuais que poidan ou estean ao seu alcance. É necesario entregar a presentación do traballo en power point ou en calquera outro formato similar, tanto para a modalidade presencial como para a online. |
60 |
Sesión maxistral |
A1 A11 A12 A7 B1 B8 B9 C3 |
Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line).
|
10 |
|
Observacións avaliación |
Nota:
Os alumnos de modalidade NON presencial poderán formar grupos de traballo con alumnos do seu mesma modalidade, a condición de que llo notifiquen previamente á profesora responsable e esta considéreo oportuno.
A revisión das cualificacións da primeira oportunidade realizaranse durante o mes de maio.
O sistema de avaliación aplicado na primeira convocatoria manterase para xullo.
A entrega de traballos e lecturas na segunda convocatoria realizarase no mes de xullo e a revisión das cualificacións igual.
A asistencia a clases maxistrais para os presenciais, ou a participación en foros/debates online para os online, puntuará un 10%
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
ALVÁREZ SOUSA, A. (2004). “Cambio social y ocio turístico en el siglo XXI” en VIII Congreso Español de Sociología: transformaciones globales: confianza y riesgo, grupo: Turismo, ocio y deporte, Alicante del 23 al 25 de septiembre COURT, B. y LUPTON, R. (1997). “Customer portofolio development: modeling destination adopters, inactives and rejecters”. Journal of Travel Research. 36, 1, pp. 35-43. Turespaña (2009). Estudio de Productos Turísticos, Turismo de Salud ORGANIZACIÓN MUNDIAL DEL TURISMO (2002). Panorama 2020 – Previsiones mundiales y perfiles de los segmentos de mercado. Consejo Empresarial de la OMT (CEOMT). Madrid Travel and Leisure Magazine, www.travelandleisure.com Oficina de Industrias de Viajes y Turismo de Estados Unidos, http://tinet.ita.doc.gov HUERTAS ROIG, A; SETÓ-PÀMIES, D. y MÍGUEZ-GONZÁLEZ, M.I (2015). “Comunicación de desinos turísicos a través de los medios sociales”. El profesional de la información, enero-febrero, v. 24, n. 1, pp. 15-21 RODRÍGUEZ, C. (2016). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|