Identifying Data 2016/17
Subject (*) Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos deportivos Code 615524020
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Educación Física e Deportiva
Coordinador
Camiña Fernandez, Francisco
E-mail
frco.camina@udc.es
Lecturers
Blanco Pereira, Eduardo
Camiña Fernandez, Francisco
Gambau i Pinasa, Vicente
E-mail
eduardo.blanco.pereira@udc.es
frco.camina@udc.es
vicente.gambau@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable
A2 CE3 - Aplicar sistemas de calidade e xestión social, ambiental e económica
A3 CE4 - Que os alumnos aprendan as técnicas de dirección de organizacións públicas e de empresas do sector turístico
A4 CE5 - Que os alumnos teñan coñecementos sobre a normativa que regula as actividades turísticas
A5 CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico
A6 CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos
A7 CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
A11 CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras
A12 CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
B12 CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C4 CT4 - Traballar de forma colaborativa
C5 CT5 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional
C7 CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ1
AJ2
AJ3
AR2
BC1
BC2
CC1
CC3
AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
AR1
AC1
BC2
BC3
BC4
BC9
BC10
BC12
CC1
CC3
CC4
CC5
CC7
CC9
AC2
AC3
BC2
BC3
CC1
CC3
CC9
AJ1
AJ2
AJ3
AJ5
AJ6
AJ7
BC1
BC2
BC3
CC1
CC4
CC7

Contents
Topic Sub-topic
Presentación da materia 0.1. Datos descritivos
0.2. Profesorado
0.3. Programa xeral da materia
0.4. Recursos
0.5. Avaliación
BLOQUE TEMÁTICO I: INTRODUCCIÓN O ESTUDO DO Turismo Deportivo. Tema 1: Conceptualización y Modalidades. 1.1. Estructura del Sistema Deportivo
1.2. Relación con el Sistema de Turismo
1.3. Conceptualización del turismo deportivo
1.4. Modalidades del Turismo Deportivo

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A9 A1 1 0 1
Guest lecture / keynote speech A12 A11 A10 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B2 B3 B4 B10 B9 B12 C1 C3 C5 C4 20 30 50
Physical exercise C1 C4 C7 C9 2 4 6
Field trip A1 A2 A5 A6 B3 4 8 12
Supervised projects A9 B1 C9 C7 6 0 6
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities
Guest lecture / keynote speech
Physical exercise
Field trip
Supervised projects

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Field trip
Physical exercise
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A9 B1 C9 C7 40
Guest lecture / keynote speech A12 A11 A10 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B2 B3 B4 B10 B9 B12 C1 C3 C5 C4 40
Physical exercise C1 C4 C7 C9 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Leadbetter (2002). 100% Golf. Tutor

Blanquer (2002). El Golf, mitos razones sobre el uso de los recursos naturales. Tirant lo Blanch

Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.