Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos deportivos Código 615524020
Titulación
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Camiña Fernandez, Francisco
Correo electrónico
frco.camina@udc.es
Profesorado
Blanco Pereira, Eduardo
Camiña Fernandez, Francisco
Gambau i Pinasa, Vicente
Correo electrónico
eduardo.blanco.pereira@udc.es
frco.camina@udc.es
vicente.gambau@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable
A2 CE3 - Aplicar sistemas de calidade e xestión social, ambiental e económica
A3 CE4 - Que os alumnos aprendan as técnicas de dirección de organizacións públicas e de empresas do sector turístico
A4 CE5 - Que os alumnos teñan coñecementos sobre a normativa que regula as actividades turísticas
A5 CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico
A6 CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos
A7 CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
A11 CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras
A12 CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
B12 CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C4 CT4 - Traballar de forma colaborativa
C5 CT5 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional
C7 CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
AP1
AP2
AP3
AI2
BM1
BM2
CM1
CM3
AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
AI1
AM1
BM2
BM3
BM4
BM9
BM10
BM12
CM1
CM3
CM4
CM5
CM7
CM9
AM2
AM3
BM2
BM3
CM1
CM3
CM9
AP1
AP2
AP3
AP5
AP6
AP7
BM1
BM2
BM3
CM1
CM4
CM7

Contidos
Temas Subtemas
Presentación da materia 0.1. Datos descritivos
0.2. Profesorado
0.3. Programa xeral da materia
0.4. Recursos
0.5. Avaliación
BLOQUE TEMÁTICO I: INTRODUCCIÓN O ESTUDO DO Turismo Deportivo. Tema 1: Conceptualización y Modalidades. 1.1. Estructura del Sistema Deportivo
1.2. Relación con el Sistema de Turismo
1.3. Conceptualización del turismo deportivo
1.4. Modalidades del Turismo Deportivo

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais A9 A1 1 0 1
Sesión maxistral A12 A11 A10 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B2 B3 B4 B10 B9 B12 C1 C3 C5 C4 20 30 50
Práctica de actividade física C1 C4 C7 C9 2 4 6
Saídas de campo A1 A2 A5 A6 B3 4 8 12
Traballos tutelados A9 B1 C9 C7 6 0 6
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais
Sesión maxistral
Práctica de actividade física
Saídas de campo
Traballos tutelados

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Saídas de campo
Práctica de actividade física
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A9 B1 C9 C7 40
Sesión maxistral A12 A11 A10 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B2 B3 B4 B10 B9 B12 C1 C3 C5 C4 40
Práctica de actividade física C1 C4 C7 C9 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Leadbetter (2002). 100% Golf. Tutor

Blanquer (2002). El Golf, mitos razones sobre el uso de los recursos naturales. Tirant lo Blanch

Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías