Identifying Data 2020/21
Subject (*) Traineeship Code 615525028
Study programme
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
Second Obligatory 12
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Perez Carames, Antia
E-mail
antia.perez@udc.es
Lecturers
Perez Carames, Antia
E-mail
antia.perez@udc.es
Web
General description Realización de traballo nalgunha entidade conveniada de acordo á formación que proporciona o mestrado.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas, só se desenvolvería de maneira telemática a aprendizaxe-servizo, de ser necesario.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Email e Teams: para dúbidas, consultas, titorización e seguimento das prácticas cando sexa necesario.
Moodle: información xeral de seguimento da materia.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE3 - Deseñar e desenvolver procesos de observación e documentación para o estudo das políticas e os sistemas de benestar social.
A4 CE4 - Recompilar e interpretar a información suficiente para chegar a diagnósticos fiables sobre os riscos de exclusión e os factores de vulnerabilidade social.
A7 CE7 - Identificar e valorar a posibilidade de intervención e prevención en procesos de conflitividade social.
A8 CE8 - Identificar procesos e factores de cohesión social, e deseñar medidas para a súa potenciación.
A14 CEM6 - Actuar como profesional competente e cualificado/a no ámbito da análise das migracións internacionais e do traballo con colectivos migrantes.
A17 CEG3 - Aplicar a perspectiva de xénero como enfoque epistemolóxico e metodoloxía de investigación e de intervención sobre a realidade social.
A20 CEG6 - Actuar como profesional competente e cualificado/a no ámbito do diagnóstico, o desenvolvemento e a xestión de políticas de igualdade de xénero.
A25 CEE5 - Actuar como profesional competente e cualificado/a no ámbito do deseño, a xestión e a avaliación de proxectos de investigación, políticos e sociais sobre situacións de dependencia.
A26 CEE6 - Actuar como profesional competente e cualificado/a no ámbito do deseño, a xestión e a avaliación de políticas de intervención dirixidas á conciliación familiar e ás necesidades dos maiores.
B1 CB1 - Demostrar coñecementos avanzados, de carácter multidisciplinar, para a investigación e o exercicio profesional no ámbito da exclusión social.
B2 CB2 - Aplicar e integrar os coñecementos a contornos e problemas emerxentes e indefinidos, na práctica investigadora e profesional.
B4 CB4 - Identificar os dilemas éticos e a responsabilidade social tras os retos formulados na práctica profesional e investigadora.
B6 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
B7 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B13 CX1 - Comprender e integrar coñecementos complexos para traducilos en propostas de investigación e programas de intervención en contextos sociais problemáticos.
B15 CX3 - Deseñar, aplicar e avaliar proxectos de investigación en ciencias sociais relacionados cos procesos e as situacións de exclusión social.
B17 CX5 - Elaborar e defender informes, proxectos e memorias no campo das ciencias sociais.
B19 CX7 - Dar respostas innovadoras e orixinais ante situacións problemáticas emerxentes relacionadas coa exclusión social.
C1 CT1 - Adequate oral and written expression in the official languages.
C2 CT2 – Mastering oral and written expression in a foreign language.
C4 CT4 - Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective.
C5 CT5 - Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people.
C7 CT7 - Developing the ability to work in interdisciplinary and transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Ter experiencia na aplicación dos coñecementos adquiridos en contextos reais. AC4
AC7
AC8
AC14
AC20
AC26
BC2
BC4
BC7
BC15
BC17
BC19
CC1
CC2
CC4
Reflexionar sobre como se desenvolve a aplicación dos coñecementos adquiridos no mestrado por profesionais de maior experiencia na realidade. AC3
AC4
AC8
AC14
AC17
AC25
AC26
BC1
BC2
BC6
BC7
BC13
BC15
CC1
CC5
CC7
Ter experiencia real na toma de decisións. AC4
AC7
AC8
AC14
AC17
AC25
BC2
BC4
BC19
CC1
CC2
CC5
Ter experiencia de adaptación a novas circunstancias no entorno laboral. AC3
AC14
AC17
AC20
AC25
AC26
BC2
BC4
CC1
CC2
CC4
CC5
CC7

Contents
Topic Sub-topic
Cada estudante dispón dun/ha titor/a académico/a ao/á que poderá acudir para calquera cuestión, dúbida ou continxencia. Esta persoa está en contacto cos/as responsables da entidade na que se desenvolven as prácticas. Ao concluír o período de prácticas, a entidade emitirá un informe avaliativo do traballo desenvolvido polo/a estudante, quen deberá á súa vez escribir un informe sobre a súa actividade durante as prácticas. Ambos serán tidos en consideración polo/a titor/a académico/a para a avaliación da materia.
As prácticas poderán desenvolverse en institucións públicas, empresas ou entidades non lucrativas.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Long answer / essay questions A4 A14 B1 B2 B4 B13 B17 C7 0 10 10
Aprendizaxe servizo A3 A4 A7 A8 A14 A17 A20 A25 A26 B1 B2 B4 B6 B7 B13 B15 B17 B19 C1 C2 C4 C5 C7 0 288 288
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Long answer / essay questions Memoria das prácticas realizadas de acordo coas instrucións que se proporcionen.
Aprendizaxe servizo Traballo nas entidades.

Personalized attention
Methodologies
Aprendizaxe servizo
Description
A atención personalizada está concibida para a supervisión e orientación do traballo a realizar nas entidades de prácticas.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Aprendizaxe servizo A3 A4 A7 A8 A14 A17 A20 A25 A26 B1 B2 B4 B6 B7 B13 B15 B17 B19 C1 C2 C4 C5 C7 Cuestionario de avaliación do/a titor/a na entidade de prácticas. 20
Long answer / essay questions A4 A14 B1 B2 B4 B13 B17 C7 Memoria de prácticas. 80
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.