Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Estrutura do Sistema Audiovisual Código 616011305
Titulación
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Terceiro Troncal 7.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados 0 0 0
Lecturas 0 0 0
Proba mixta 0 0 0
 
Atención personalizada 30 0 30
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados
Lecturas
Proba mixta

Atención personalizada
Metodoloxías
Proba mixta
Traballos tutelados
Lecturas
Descrición
Actividade académica desenvolvida polo profesorado, individual ou en pequeno grupo, que ten como finalidade atender as necesidades e consultas do alumnado relacionadas co estudo e/ou temas vinculados coa materia, proporcionándolle orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta 50
Traballos tutelados 30
Lecturas 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica SGAE (2010). Anuario SGAE de las artes escénicas, musicales y audiovisuales 2010. Madrid. Fundación Autor-SGAE
Linde, E.; Vidal, J.M. y Medina, S. (2011). Derecho Audiovisual. Madrid. Colex
Azurmendi, A. (2011). Derecho de la Comunicación. Barcelona. Bosch
Mora-Figueroa, B. (2009). El mercado global de la comunicación: éxitos y fracasos. Pamplona. EUNSA
Medina, M. (2005). Estructura y gestión de empresas audiovisuales. Pamplona. EUNSA
Epstein, E.J. (2007). La gran ilusión. Dinero y poder en Hollywood. Barcelona. Tusquets
UTECA (Unión de televisiones comerciales asociadas) (2010). La televisión en España. Informe 2010.
Barrera, C. y Nogué, A. (2006). La Vanguardia, del franquismo a la democracia. Madrid. Fragua
AEDE (Asociación de Editores de Diarios Españoles) (2010). Libro blanco de la prensa diaria 2011. Madrid. AEDE
Carvajal Prieto, M. (2007). Líderes en prensa. La dirección estratégica de Vocento. Diego Marín Librero-Editor
Artero Muñoz, J.P. (2007). Modelos estratégicos de Telecinco (1990-2005). Madrid. Fragua
(). Noticias de la Comunicación.
Frattini, E. y Colias, Y. (1996). Tiburones de la comunicación: grandes líderes de los grupos multimedia. Pirámide
SEOANE, M.C. y SUEIRO, S. (2004). Una historia de El País y del grupo Prisa. De una aventura incierta a una gran industria cultural. Barcelona. Plaza & Janés

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías