Identifying Data 2020/21
Subject (*) Fotografía, Vídeo e Audio Code 616011401
Study programme
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 2nd four-month period
Fourth Obligatory 3.5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidade para gravar sinais sonoras.
Capacidade para deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escena.
Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
Capacidade de análise da forma icónica e a imaxe espacial tanto na imaxe fixa como en movemento.

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1.- Introducción á fotografía
Tema 2.- Os elementos da cámara
Tema 3.- Elementos básicos da narrativa audiovisual
Tema 4.- Diferentes formatos de Televisión e a súa evolución
Tema 5.- Conceptualidade na captación de imaxes
Tema 7.- Son

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities 1 0 1
Document analysis 0 7.5 7.5
Case study 6 0 6
Multiple-choice questions 2 6 8
Guest lecture / keynote speech 18 27 45
Supervised projects 2 15 17
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Presentación dos obxectivos, contidos, dinámica e bibliogafía da asignatua
Document analysis Para un óptimo aproveitamento das clases, deberá ter leído e analizado previamente os textos que se indiquen para esa sesión.
Case study Analizaranse na aula casos representativos de diferentes técnicas fotográficas e visuais
Multiple-choice questions Os alumnos deberán superar unha proba escrita tipo test
Guest lecture / keynote speech O alumno debe asistir ás clases teóricas presenciais para entender os conceptos dos que se esixe o seu coñecemento
Supervised projects Os alumnos terán que desenvolver ao longo da asignatura diferentes traballos tutelados polo profesor responsable da materia.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
A atención personalizada aos alumnos realizarase a través do seguimento e corrección dos traballos tutelados, así como das diversas prácticas que terán que realizar ao longo da asignatura. Para o desenvolvemento desa atención personalizada contémplanse tanto titorías presenciais coma un seguimento continuo a través das ferramentas que as TIC poñen ao servicio da educación.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects Cada alumno deberá realizar 4 traballos:
- Análise dunha fotografía
- Realización de series fotográficas facendo fincapé en conceptos de composición, velocidade de obturación e profundidade de campo
- Gravación dun plano secuencia que conte a mesma historia que unha serie de 7 fotografías
- Iluminación dun set
30
Multiple-choice questions Exame tipo test.
Dúas preguntas mal contestadas anularán unha pregunta contestada correctamente
60
 
Assessment comments
É necesario que os alumnos superen as 4 probas prácticas descritas para poder aprobar a asignatura.
Tamén é preciso que superen a proba de resposta múltiple
As notas obtidas por parte do alumno farán media

Sources of information
Basic Langford, M. (1990). El manual fotográfico para cada situación. Blume Ediciones, Madrid
Aparici, R. (1992). La Imagen. UNED, Madrid
Millerson, G. (2001, 4ª edición). Realización y producción en televisión. IORTV, Madrid

Complementary Nisbett, A. (2002). El uso de los micrófonos. IORTV, Madrid
Aparici, R. (1989). Lectura de imágenes. Ed. De la Torre, Madrid
Zettl, H. (1999, 7ª edición). Manual de Producción de Televisión. International Thomson Editores


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.