Identifying Data 2019/20
Subject (*) Proxecto Final Code 616011407
Study programme
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 2nd four-month period
Fourth Obligatory 3.5
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 Capacidade para deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escena.
A6 Capacidade de experimentar e innovar mediante o coñecemento e uso de técnicas e métodos aplicados.
A8 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización.
A12 Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
A13 Capacidade para escribir textos, escaletas ou guións, así como para analizar textos audiovisuais.
A14 Capacidade pra a identificación de técnicas e procesos implicados na xestión e dirección de empresas de comunicación.
A15 Capacidade para buscar, seleccionar e sistematizar calquera tipo de documento audiovisual.
A16 Capacidade para levar a cabo a análise de estructuras, contidos e estilos de programación nos medios de comunicación.
A17 Competencia na organización de presupostos, procesos técnicos e comercialización de obras audiovisuais e multimedia.
A18 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producción integral dun traballo audiovisual.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Traballar en equipo respetando os valores dos demais.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B13 Capacidade para asumir un liderado en proxectos.
B16 Capacidade de autoavaliación crítica.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecemento da estratexia a seguir para desenvolver un proxecto audiovisual. A3
A8
A13
A14
A17
A18
B3
B5
B8
B12
B13
B16
C5
C6
C8
Coñecemento e emprego do material básico na aplicación e xestión de proxectos audiovisuais. A6
A8
A15
B3
B4
B16
C5
Capacidade para manexar as ferramentas da análise e xestión dun proxecto. A6
A8
A12
A16
B5
B7
B9
C3
C7

Contents
Topic Sub-topic
1.- O Regulamento do Proxecto Fin de Carreira

2.- O proxecto fin de carreira.


3.- Elección do proxecto.


4.- O anteproxecto.


5.- Estrutura do proxecto.

6.- Planificación e elaboración do proxecto.

7.- A defensa do proxecto.
2.1. Para que sirve.
2.1. Que é un proxecto.
2.3 Diferenza entre proxecto e produto rematado.
....................

3.1 O tema do proxecto.
............,..........
4.1. Estrutura.
4.2. Contido.
4.3. Presentación formal.
....................
5.1. Memoria.
5.2. Contido e elaboración.
5.3. Preprodución, produción e posprodución.
.....................

6.1. Coordinación.
6.2. Proceso.
6.3. Estimación de custos.
6.4. Estándares de calidade.
......................

7.1. A contorna física.
7.2. A presentación formal.
7.3. Estrutura da exposición.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A3 A6 A8 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B12 B13 B16 C3 C5 C6 C7 C8 30 40 70
Guest lecture / keynote speech A3 A6 A12 A13 7 0 7
 
Personalized attention 10.5 0 10.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects

Traballo individual
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Guest lecture / keynote speech
Description
Os alumnos realizarán a análise e viabilidade dun traballo audiovisual propio nas súas diferentes facetas: plan de negocio, plan de marketing, planificación e organización de tarefas na consecución do proxeto, etc.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A3 A6 A8 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B12 B13 B16 C3 C5 C6 C7 C8 Traballo práctico obrigatorio

60
Guest lecture / keynote speech A3 A6 A12 A13 Presentación e traballos individuais 40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Juan Antonio Vallejo Nájera (2005). Aprender a hablar en público hoy. Planeta
Irene Tobis (2003). Gestión de multiples proyectos. McGraw Hill
Gary R. Heerkens (2002). Gestión de Proyectos. McGraw Hill
James P. Lewis (2000). Las claves de la gestión de proyecxtos. Gestión

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.