Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Proxecto Final Código 616011407
Titulación
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 3.5
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título
A3 Capacidade para deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escena.
A6 Capacidade de experimentar e innovar mediante o coñecemento e uso de técnicas e métodos aplicados.
A8 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización.
A12 Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
A13 Capacidade para escribir textos, escaletas ou guións, así como para analizar textos audiovisuais.
A14 Capacidade pra a identificación de técnicas e procesos implicados na xestión e dirección de empresas de comunicación.
A15 Capacidade para buscar, seleccionar e sistematizar calquera tipo de documento audiovisual.
A16 Capacidade para levar a cabo a análise de estructuras, contidos e estilos de programación nos medios de comunicación.
A17 Competencia na organización de presupostos, procesos técnicos e comercialización de obras audiovisuais e multimedia.
A18 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producción integral dun traballo audiovisual.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Traballar en equipo respetando os valores dos demais.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B13 Capacidade para asumir un liderado en proxectos.
B16 Capacidade de autoavaliación crítica.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecemento da estratexia a seguir para desenvolver un proxecto audiovisual. A3
A8
A13
A14
A17
A18
B3
B5
B8
B12
B13
B16
C5
C6
C8
Coñecemento e emprego do material básico na aplicación e xestión de proxectos audiovisuais. A6
A8
A15
B3
B4
B16
C5
Capacidade para manexar as ferramentas da análise e xestión dun proxecto. A6
A8
A12
A16
B5
B7
B9
C3
C7

Contidos
Temas Subtemas
1.- O Regulamento do Proxecto Fin de Carreira

2.- O proxecto fin de carreira.


3.- Elección do proxecto.


4.- O anteproxecto.


5.- Estrutura do proxecto.

6.- Planificación e elaboración do proxecto.

7.- A defensa do proxecto.
2.1. Para que sirve.
2.1. Que é un proxecto.
2.3 Diferenza entre proxecto e produto rematado.
....................

3.1 O tema do proxecto.
............,..........
4.1. Estrutura.
4.2. Contido.
4.3. Presentación formal.
....................
5.1. Memoria.
5.2. Contido e elaboración.
5.3. Preprodución, produción e posprodución.
.....................

6.1. Coordinación.
6.2. Proceso.
6.3. Estimación de custos.
6.4. Estándares de calidade.
......................

7.1. A contorna física.
7.2. A presentación formal.
7.3. Estrutura da exposición.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A3 A6 A8 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B12 B13 B16 C3 C5 C6 C7 C8 30 40 70
Sesión maxistral A3 A6 A12 A13 7 0 7
 
Atención personalizada 10.5 0 10.5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados

Traballo individual
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Sesión maxistral
Descrición
Os alumnos realizarán a análise e viabilidade dun traballo audiovisual propio nas súas diferentes facetas: plan de negocio, plan de marketing, planificación e organización de tarefas na consecución do proxeto, etc.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A3 A6 A8 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B12 B13 B16 C3 C5 C6 C7 C8 Traballo práctico obrigatorio

60
Sesión maxistral A3 A6 A12 A13 Presentación e traballos individuais 40
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Juan Antonio Vallejo Nájera (2005). Aprender a hablar en público hoy. Planeta
Irene Tobis (2003). Gestión de multiples proyectos. McGraw Hill
Gary R. Heerkens (2002). Gestión de Proyectos. McGraw Hill
James P. Lewis (2000). Las claves de la gestión de proyecxtos. Gestión

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías