Identifying Data 2020/21
Subject (*) Xestión de Proxectos Code 616011613
Study programme
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 1st four-month period
Third Fourth Optional 3.5
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización.
A14 Capacidade pra a identificación de técnicas e procesos implicados na xestión e dirección de empresas de comunicación.
A16 Capacidade para levar a cabo a análise de estructuras, contidos e estilos de programación nos medios de comunicación.
A17 Competencia na organización de presupostos, procesos técnicos e comercialización de obras audiovisuais e multimedia.
A18 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producción integral dun traballo audiovisual.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B10 Mellorar a capacidade de análise.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B15 Habilidade para a organización e temporalización de tarefas.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Estudio da análise e xestión de proxectos audiovisuais. A8
A14
A17
A18
B3
B5
B9
B10
B12
C5
C6
C8
Capacitamento no manexo das ferramentas que permitin analizar e realizar un proxecto audiovisual A8
A14
A16
B9
B15
C4
Capacitamento no recoñocemento das distintas vías de traballo na consecución du proxecto audiovisual A16
A17
B5
B12
C5

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1 .A dirección de proxectos

Tema 2. O Guión Audiovisual

Tema 3. O plan de traballo

Tema 4. O proxecto audiovisual

Tema 5. Programación e control do proxecto

Tema 6. Explotación, financiamento comercial e distribución

Tema 7. O presuposto

Tema 8. Os traballos de posprodución

Tema 9. A produción multimedia


1.1. A produción audiovisual e a dirección de proxectos

1.2. O director do proxecto e o equipo de produción
--------------

2.1. O guión dramático

2.2. O guión de produción

2.3. O guión definitivo

2.4. O desglose do guión

2.5. Localizacións e casting

2.6. Informática aplicada a la gestión de la producción audiovisual
---------------

3.1. Confección do plan de traballo

3.2. Aplicación do plan de traballo

3.3. Xestión de recursos humanos

3.4. O equipo de produción
--------------

4.1. Planificación

4.2. Fase de preparación

4.3. Desglose de tarefas

4.4. Estimación de coste

4.5. Financiamento e modos de produción

4.6. A contratación audiovisual

4.7. Seguros e permisos

4.8. Balance final

4.9. Presentación final do producto
-----------------

5.1. Os elementos fundamentais da programación

5.2. Ferramentas de programación de proxectos

5.3. Desglose de tarefas

5.4. Control da programación
-----------------

6.1. Accións de explotación e comercialización

6.2. Patrocinio e bartering

6.3. Merchandising e product placement

6.4. Distribución

6.5. Os contratos de distribución

6.6. Ventanas de explotación
-----------------

7.1. Previsión sen deseño de produción

7.2. O presuposto definitivo

7.3. Acción do produtor executivo

7.4. Análise do presuposto

7.5. Coste de produción

7.6. Modelos de presuposto

7.7. Cálculo presupostario

7.8. Xestión presupostaria
------------------

8.1. Consideracións xerais

8.2. Montaxe e edición

8.3. Sonorización
-----------------

9.1. Plantexamento do proxecto

9.2. Fases e estrutura da produción

9.3. Equipo de traballo



Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Short answer questions A8 A14 A16 A17 A18 B3 B5 B9 B10 B12 B15 C4 C5 C6 2 30 32
Supervised projects B15 C8 32 10.5 42.5
Guest lecture / keynote speech B10 B12 B15 8 0 8
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Short answer questions Preguntas breves sobre o temario ou tipo test.
Supervised projects Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, e coa análise e recollida de información para a realización de productos audioviduais. Serán traballo individuais e en grupo
Guest lecture / keynote speech Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Estas sesións ubican aos alumnos no entorno axeitado para levar a cabo os traballos tutelados.



Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Realización de traballos encamiñados a conseguir un proxecto audiovisual viable. Farase unha breve exposición da materia e propoñeranse traballos prácticos, tutelados polo profesor.

Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso e así asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada a través dos espazos de comunicación da ferramenta Moodle, o correo electrónico, e personalmente.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects B15 C8
Realización de un traballo práctico individual.
40
Short answer questions A8 A14 A16 A17 A18 B3 B5 B9 B10 B12 B15 C4 C5 C6 Exame tipo test ou preguntas breves
60
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Ecija&Asociados Abogados (2000). Como producir, distribuir y financiar una obra audiovisual. Grupo Exportfilm
Sanchez Tabernero, Alfonso (2000). Dirección estratégica de empresas de comunicación. Catedra
Fernández Díaz, Federico (1995). Dirección y Gestión de proyectos. Aplicación a la Gestión Audiovisual. Ediciones EPC
Fernández, F y Blasco, J. (1995). Dirección y gestión de proyectos. Aplicación a la producción audovisal. Ediciones UPC
Miguel Sáinz Sanchez (1999). El productor audiovisual. sintesis
Fernández Díaz, Federico;Martínez Abadía, José Manuel (1994). La dirección de producción para cine y televisión. Paidós
Sanchez Tabernero, Alfonso (2008). Ls contenidos de los medios de comunicación. Deusto
Miguel Sáinz Sanchez (1994). Manual básico de producción en televisión. IORTVE

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.