Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Interacción 3d Código 616011621
Titulación
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Terceiro Cuarto Optativa 3.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Matemáticas
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://videalab.udc.es/i3d
Descrición xeral Esta materia tiene como objetivo formar a los alumnos en el funcionamiento y desarrollo de los sistemas interactivos 3D para su experimentación on-line y off-line. Se estudia la estructura y funcionamiento de los sistemas gráficos para la generación de imágenes en tiempo real a partir de modelos 3D digitales, y las técnicas de interacción y navegación por espacios 3D.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título
A2 Capacidade para realizar a ordenación técnica dos materiais sonoros e visuais.
A6 Capacidade de experimentar e innovar mediante o coñecemento e uso de técnicas e métodos aplicados.
A8 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización.
A11 Capacidade de utilización das técnicas e procesos na creación de productos multimedia.
A12 Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B10 Mellorar a capacidade de análise.
B11 Mellorar a habilidade para o uso e a adaptación axeitada das ferramentas tecnolóxicas.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B15 Habilidade para a organización e temporalización de tarefas.
B17 Capacidade de resistencia á frustración.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocer el funcionamiento de los sistemas interactivos 3D y el proceso de render en tiempo real. A6
A8
A11
A12
B7
B9
B10
B11
C3
C6
Desarrollar contenidos multimedia para su experimentación interactiva on-line y off-line A2
A6
A8
A11
A12
B3
B4
B5
B7
B9
B10
B11
B12
B15
B17
C3
C6

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías