Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Posprodución de Audio e Vídeo Código 616011622
Titulación
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 2º cuadrimestre
Terceiro Cuarto Optativa 3.5
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título

Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1 - Breve introdución á historia da montaxe
- A montaxe: obxecto e funcións
- Tipos de montaxe
- Técnicas de montaxe
- Ética da montaxe
- Fases previas á edición
TEMA 2 - Edición en posprodución
- Edición lineal
- Edición non lineal
- Principais sistemas de edición non lineal
TEMA 3 - Salas de posprodución
- Mecanismos básicos de transición
- Efectos visuais, electrónicos e dixitais
- Deseño gráfco e grafismo electrónico
- Director de posprodución
TEMA 4 Aproximación a programas de composición:
- Espazo de traballo
- Traballo con máscaras
- Uso de croma
- Efectos visuais
- Estabilización da imaxe
- Creación de créditos
- Formatos de exportación
TEMA 5 Etalonaxe e corrección da cor:
- Concepto de etalonaxe
- Colorimetría e etalonaxe en vídeo e cine dixital
- Simboloxía da cor
- Elementos de medición
- Correción de gamma
- Correción de balance.
- Creación de efectos de color.
TEMA 6 - Características do son
- Equipo para a produción de audio
- Controis de audio
- Mestura e estética do son
- Elaboración da banda de audio

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Obradoiro 0 55 55
Proba mixta 1 25.5 26.5
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro Realización dun caso práctico concreto.
Proba mixta Composta por unha parte tipo test e unha serie de preguntas cortas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Descrición
O alumno necesitará atención personalizada para resolver as dudas durante a realización das prácticas.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro Realización de diferentes prácticas. 50
Proba mixta Composta de unha parte tipo test e unha serie de preguntas cortas. 50
 
Observacións avaliación

  -No caso de non poder asistir ás clases, o/a
alumno/a deberá facer unhas prácticas que lle serán encargadas e ademáis
asistir ao examen teórico e obradoiro.-Para superar a asignatura deberán estar
aprobadas as dúas partes, tanto a teoría como a práctica.


Fontes de información
Bibliografía básica JONES, STUART BLAKE (2003). Corrección de color para edición de vídeo no lineal. Escuela de Cine y Vídeo
Browne, Steven E. (2003). Edición de vídeo. IORTV
Fernández Casado, José Luís e Nohales Escribano, Tirso (). Postproducción Digital. Escuela de Cine y Vídeo
Millerson, G. (2003). Producción y realización en televisión.. IORTV
Reisz, Karel e Millar, Gavin (2003). Técnica del montaje cinematográfico. Plot Ediciones
Dancyger, K. (1999). Técnicas de Edición en cine y vídeo.. Editorial Gedisa.
Castillo, José María (2004). Televisión y Lenguaje Audiovisual.. IORTV

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Produción e Realización de Audiovisuais/616011403

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Audio e Música Dixital/616011623

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías