Identifying Data 2019/20
Subject (*) Technological Professional and User Context Code 616531006
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Web
General description Coñecemento experto da contorna tecnolóxica relacionada coa comunicación de contidos informativos, tanto desde o punto de vista do usuario ou consumidor da información, como desde o punto de vista profesional.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE3. Conocer las técnicas de creación y producción de contenidos comunicativos
A6 CE6. Gestionar proyectos comunicativos digitales de informativos o de entretenimiento
A9 CE9 - Analizar y prever las tendencias de los mercados de informativos y de entretenimiento en el entorno digital
A13 CE13 - Profundizar en el análisis de los productos periodísticos y de entretenimiento desde una perspectiva práctica e internacional
A14 CE14 - Adquirir las habilidades y aptitudes necesarias para entender las interdependencias de la comunicación digital
A15 CE15 - Desarrollar habilidades y destrezas para verificar fuentes de información fiables
A16 CE16 - Planificar e implementar acciones de comunicación y generación de contenidos en redes sociales, para proyectos informativos y de entretenimiento
A17 CE17 - Conocer y analizar los nuevos lenguajes y narrativas de los medios de comunicación digitales para contenidos informativos y de entretenimiento
A18 CE18 - Incorporar habilidades creativas para la generación de contenidos y recursos en el entorno periodístico y audiovisual
B7 CG3 - Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida
B9 CG6 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponibles para resolver problemas con los que deben enfrentarse
C2 CT6 - Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecemento da contorna tecnolóxica da comunicación de contidos informativos. AJ3
AJ6
AJ9
AJ13
AJ14
AJ15
AJ16
AJ17
AJ18
BJ7
BJ9
CJ2

Contents
Topic Sub-topic
-Contexto tecnolóxico do usuario.
1. Estudo da empresa WeBlogs: a historia, a visión, a estratexia, o modelo de negocio, os procesos, o talento, as métricas, produtos e ferramentas de traballo.
2. Branded Content.
-Contexto industrial. 1. Fluxos de traballo nla redación dixital:
1.1.Deseño das webs de medios xeralistas
1.2 Dixitalización das redaccións e fluxos de traballo no ámbito dixital.
2. Xestores de contidos. WALTER:
2.1 Creación e edición de contidos: noticias, transmisións en directo, álbums, vídeos e gráficos.
2.2 Xestión de portadas e seccións: categorización e etiquetado de contidos e administración do compositor.
2.3 Walter mini: creación e publicación de contidos a partir de dispositivos móbiles.
2.4 SGDVoz: monitorización de teletipo e corte de fotografía dixital.
3. Estratexias en RRSS:
3.1 Facebook
3.2 Twitter
3.3 Instagram
4. Outras ferramentas nas redaccións dixitais:
4.1 Dogtrack
4.2 Brightcove
4.3 Spike
5. Análise de casos de referencia
5.1.Diario Público ea súa transformación dixital
5.1.1. Valores empresariais, misión e historia
5.1.2. Proceso de transformación dixital
5.1.3. Da análise de datos a información con valor engadido
5.1.4. Modelos de muro de pago
5.2. O Diario de Cataluña
5.2.1. Proceso de integración dixital
5.2.2. xestión e colaboración entre as distintas marcas do grupo editorial
5.2.3. Novos sistemas de creación e distribución de contidos

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice A14 A15 A16 A18 B7 9 45 54
Directed discussion A6 A17 2 6 8
Seminar A3 A9 A13 B9 C2 10 3 13
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Aprendizaxe do uso de ferramentas básicas nunha redacción como Walter para a redacción de textos nunha redacción dixital.
Directed discussion Exposición por parte de diferentes profesionais da área tecnolóxica dos medios da evolución do sector e posta en común e discusión cos alumnos do futuro dos medios neste aspecto.
Seminar Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Laboratory practice
Directed discussion
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice A14 A15 A16 A18 B7 En relación con las prácticas de laboratorio se valorará:
- El manejo de las herramientas informáticas explicadas en clase.
- El tratamiento de un lenguaje propio del contexto disciplinar.
- La adecuación metodológica de las propuestas de trabajo.
- La profundidad del contenido.
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic ISMAEL NAFRÍA (). La reinvención de The New York Times. Independent Publishing Platform

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.