Identifying Data 2020/21
Subject (*) Audiovisual Equipment and Tecnology Code 616531014
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Departamento profesorado máster
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Bello Giz, Jesús
Formoso Barro, Maria Josefa
Machado Domínguez, David
Oro Claro, Carlos Luis
E-mail
m.formoso@udc.es
carlos.oro@udc.es
Web
General description O obxectivo da materia é que o alumno adquira coñecementos sobre os recursos técnicos e ferramentas tecnolóxicas que son necesarios na produción de obras audiovisuais.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos

Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Traballos tutelados (con atención personalizada, computa na avaliación)
– Seminarios con profesionais
– Práctica en laboratorio (poden realizarse online con atención personalizada, computa na avaliación)
– Estudio de casos (con atención personalizada, computa na avaliación)


*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para
resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Google Docs: para compartir materiais dos profesores e profesionais que imparten docencia.
– Teams: utilizarase esta plataforma para as clases maxistrais, os seminarios con profesionais, segundo o horario, e para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados e das prácticas en laboratorio”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. A través de Teams os alumnos tamén poden transladar consultas.

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
– As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo
presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación.
3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 CE3. Conocer las técnicas de creación y producción de contenidos comunicativos
B7 CG3 - Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecemento dos recursos técnicos e ferramentas tecnolóxicas utilizadas na produción de obras audiovisuais. AJ3
BJ7

Contents
Topic Sub-topic
-Medios técnicos I.
1. Os recursos técnicos na produción audiovisual.
2. A cámara: tecnoloxía, prestacións, modelos e utilidades.
3. Edición e postproducción de vídeo: solucións actuais.
-Medios técnicos II. 1. Breve historia, a importancia do sonido nunha producción audiovisual.
2. A preprodución
3. A produción
4. A postproducción
5. A mezcla final
6. Duración dos procesos
7. Os deliveries (entregas) e os formatos
8. O doblaxe
9. Análise sonoro
-Medios técnicos III. 1. Quen é o Director de Fotografia?
2. A importancia do proceso creativo
3. Configuración do equipo de fotografía
4. Preproducción:
4.1. Localizacións
4.2. Listado de material técnico de iluminación
4.3. Listado de material técnico de cámara
4.4. Relacións con outros departamentos
4.5. Medios técnicos especiais
5. Rodaxe
6. Postproducción

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice B7 5 30 35
Supervised projects A3 4 24 28
Seminar A3 12 0 12
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice - Práctica de visualización do look dun proxecto de película.
- Análise sonora dunha secuencia cinematográfica elixida polo alumno.
Supervised projects 1. Sinopse do seu proxecto (3-4 liñas)
2. Xénero
3. Elección de cámara tendo en conta os seguintes puntos de vista:
- EBU – UER
- Información da marca da cámara seleccionada.
- Viabilidade desa selección polo aluguer.
- Desde un punto de vista do director de fotografía ( directordefotografia. com): ver que criterios téñense en conta para elixir unha cámara nun proxecto audiovisual.
- Desde o punto de vista dun DIT. Que importancia ten un DIT na rodaxe. Que setups vas utilizar. Quen a vai a manexar.
- Que empresa pode acceder a esa cámara.
- Criterios técnicos da canle para poder emitir o produto.
Seminar Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.

Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Supervised projects
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice B7 En relación con las prácticas de laboratorio se valorará:
- El tratamiento de un lenguaje propio del contexto disciplinar.
- La adecuación metodológica de las propuestas de trabajo.
- La profundidad del contenido.
50
Supervised projects A3 En relación cos traballos tutelados valorarase:
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
- O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
- A presentación e a claridade da exposición.
50
 
Assessment comments

Sources of information
Basic (). Maestros de la Luz.
Bill Holshevnikof (). Manual de Iluminación ARRI.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.