-Medios técnicos II. |
1. Introdución sobre o que lle pedimos á música.
2. Big picture da música nas producións audiovisuais:
2.1. Estrutura: modelo americano, a nosa realidade.
2.2. Unindo son e visión: o son entrega a mensaxe.
2.3. Música orixinal e música preexistente.
2.4. Licenzas: dereitos de autor- publishing, fonográficos, interpretación. Sincronización, prezos casuística, territorio, prazo, samples, licencias paraugas de tv’s.
2.5. Entidades de xestión, comunicación pública. Plataformas e buyouts
2.6. Copyright, copyuleft, creative commons, dominio público, versións recentes de temas en dominio público.
2.7. Ferramentas para Pitching |
-Medios técnicos III. |
1.- Breve historia, os inicios, a importancia do son nunha produción audiovisual
2.- Preprodución:
- Localizacións, decisións
3.- Produción
- A rodaxe
- Selección de micrófonos, colocación, gravación multicanle, sincronización
4.- Posprodución
- Edición de diálogos (ADRs, dobraxe...)
- Seseño de son
- Naturalismo, sensacionalismo
- Captar a atención, crear sensacións
- Ruído, silencio
- O que se ve, o que non se ve
- Fóra de campo
- Montaxe sonora
- O foley
- Música
5.- A mestura final
- O plano sonoro e a posición espacial
- Volume, dinámica
- Toma de decisións
- Relación coas figuras do Director/Produtor/Mesturador
6.- Duración dos procesos
7.- Entregas e formatos
- De "Mono" a "Dolby Atmos"
- Os Tallos
- The International Band (M+E)
8.- Dobraxe
- Versión orixinal VS versión dobrada
9.- Análise sonora, exemplos prácticos
- "Hierro", análise completa: desde o son directo ata a mestura final
- Sesión Foley de película americana: son naturalista, son artificioso |