Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Xestión Empresarial: Orzamentos, Contratos e Persoal Código 616531016
Titulación
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Departamento profesorado máster
Humanidades
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Sanchez Sanchez, Jose Francisco
Correo electrónico
francisco.sanchez@udc.es
Profesorado
Saavedra Ramos, Amalia
Sanchez Sanchez, Jose Francisco
Correo electrónico
francisco.sanchez@udc.es
Web
Descrición xeral O alumno será capaz de elaborar, seguir e controlar orzamentos de proxectos audiovisuais, adquirir nocións de financiamento e orzamento de custos e familiarizarse coas técnicas de negociación.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos

Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Prácticas de laboratorio (poden facerse online, con atención personalizada, computa na avaliación)
– Seminarios con profesionais

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para
resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Google Docs: para compartir materiais dos profesores e profesionais que imparten docencia.
– Teams: utilizarase esta plataforma para as clases maxistrais, os seminarios con profesionais, segundo o horario, e para o seguimento e apoio na realización das “prácticas de laboratorio”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. A través de Teams os alumnos tamén poden transladar consultas.

4. Modificacións na avaliación

*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
– As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo
presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación
3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1. Conocer la gestión y administración de empresas audiovisuales
A11 CE11 - Elaborar presupuestos, cronogramas y planes de trabajo en un proyecto comunicativo
A20 CE20 - Conocer las responsabilidades de un productor ejecutivo en un proyecto de entrete
B8 CG5 - Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Elaborar, seguir e controlar orzamentos de proxectos audiovisuais. AP1
AP11
AP20
BP8
- Adquirir nocións de financiamento e orzamento de custos. AP1
AP11
- Familiarizarse coas técnicas de negociación. AP1
AP20
BP8

Contidos
Temas Subtemas
- Xestión empresarial
1. A Xestión da Empresa audiovisual. Nocións imprescindibles
2. Do orzamento do proxecto audiovisual ao orzamento de custos da empresa:
2.1.A función de control de xestión e o orzamento.
2.2.Utilidade do orzamento como ferramenta de control de xestión.
2.3. O control orzamentario.
2.4. Orzamento dun proxecto
2.4.1. Custos de persoal
2.4.2. Custos de utilización de recursos
2.4.3. Custos financeiros
2.4.4. Financiamento da Obra Audiovisual
2.4.5. Orzamento operativo da produtora
3. Recursos para crear a túa propia empresa ou levar a cabo o teu proxecto audiovisual.
4. Do orzamento e a análise de custos á contabilidade xeral da sociedade
4.1. Plan Xeral contable, nocións básicas.
4.1. Contas Anuais da Empresa: balance, conta de resultados e memoria.
4.3. Cocientes de análises de balances.
5. Técnicas de negociación.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas de laboratorio A11 6 48 54
Seminario A1 A20 B8 15 6 21
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio Realización de traballos prácticos sobre xestión empresarial:
- Orzamento de custo da empresa: cálculo da Seguridade Social e IRPF.
- Financiamento de proxectos audiovisuais.
- Análise de contas anuais.
- Técnicas de negociación: grávanse para poder reproducir as intervencións en clase.
Seminario Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas de laboratorio
Seminario
Descrición

Revisión por parte del docente de los avances del alumno.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A11 En relación coas prácticas de laboratorio valorarase:
- O manexo das ferramentas informáticas explicadas en clase.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Conocimientos básicos de Excell (). https://www.youtube.com/watch?v=hrCOOF_z6mc.
Oriol Amat (). Contabilidad y Gestión de costes . PROFIT EDITORIAL
Kaplan y Norton (). Cuadro de Mando Integral. Ed Gestión 2000
Peter Drucker (). El management del sXXI. Ed. Edhasa
Mercedes Medina Laverón (). Estructura y gestión de empresas audiovisuales. EUNSA

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías