Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Financiación de Contidos e Proxectos Audiovisuais Código 616531017
Titulación
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Formoso Barro, Maria Josefa
Correo electrónico
m.formoso@udc.es
Profesorado
Formoso Barro, Maria Josefa
Correo electrónico
m.formoso@udc.es
Web
Descrición xeral O alumno coñecerá os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais, estudará ferramentas de financiamento de obras audiovisuais e aprenderá a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 CE1. Conocer la gestión y administración de empresas audiovisuales
A8 CE8. Encontrar medios de financiación para proyectos comunicativos de informativos o de entretenimiento
A11 CE11 - Elaborar presupuestos, cronogramas y planes de trabajo en un proyecto comunicativo
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B8 CG5 - Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Coñecer os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais. AP1
AP8
AP11
BP2
BP8
- Estudar as ferramentas de financiamento de obras audiovisuais. AP1
AP8
BP8
- Aprender a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais. AP1
BP2

Contidos
Temas Subtemas
-Financiamento e coprodución internacional.
1. Desde a idea á comercialización. Presentación xeral de fondos, talleres, residencias e mercados de coprodución.
2. Como financio a miña película?
-Orzamentos e financiamento. 1. Produción Executiva:
- Que é un produtor executivo.
- O traballo do produtor desde a idea inicial ata a entrega e comercialización do produto audiovisual.
2. Como deseñar unha produción:
- Preguntas claves para poder poñer en marcha unha produción.
- Como definir ben un proxecto antes de orzar.
- Primeiro o contido, despois os obxectivos e por último o orzamento.
3. O orzamento:
- A relación entre números e o produto final.
- Decisións de orzamento que condicionan a calidade do proxecto.
- Modelos de orzamento en España.
-Financiamento de proxectos SGR. 1. Situación do panorama audiovisual:
- Cambio na análise de riscos a nivel mundial. O punto de vista das Entidades Financeiras. CREA SGR
- Dificultades financeiras do sector
- Cambios no modelo de financiamento.
2 Tipos de Produción:
- Produción de longametraxes.
- Tv Movies.
- Series e programas de televisión.
- Documentais.
3. Axente que interveñen na produción.
4. Xanelas de explotación.
5. Como se financia unha película:
- Axudas e Subvencións:
• Nacionais, Europeas e Iberoamérica
• ICAA ( NOVO MODELO orde 2796/2015 e borrador)
- Dereitos de Antena.
- Produtores asociados.
- MG de Distribuidoras e axentes de vendas.
- Patrocinio, Product Placement, Merchandising.
- Incentivos Fiscais.
-Financiamento de videoxogos. 1. Produción de Videoxogos:
-Mapa da industria de videoxogos en España e o mundo.
-Esquema dunha produtora de videoxogos.
-Formatos de produto.
-Financiamento e desenvolvemento.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A11 16.5 74.25 90.75
Seminario A1 A8 B2 B8 15 6.75 21.75
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados - Desenvolvemento dun plan de financiamento dun produto audiovisual internacional.
- Realización do orzamento do seu proxecto fin de Máster.
Seminario Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A11 En relación cos traballos tutelados valorarase:
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
- O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
- A presentación e a claridade da exposición.
100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Eduardo Prádanos Grijalvo (). Cómo escribir una Biblia Transmedia.
Peter Gruber (). Storytelling para el éxito. Ed Empresa Activa
Don Hewitt (). Tell me a story. Public Affairs Books
Brandon Tartikoff (). The last great ride. Turtle Bay Books
Paul Boross, The Pitch Doctor (). The Pitching Bible. CGW Publishing

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías