Identifying Data 2019/20
Subject (*) Financing of Audiovisual Content and Projects Code 616531017
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Web
General description O alumno coñecerá os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais, estudará ferramentas de financiamento de obras audiovisuais e aprenderá a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1. Conocer la gestión y administración de empresas audiovisuales
A8 CE8. Encontrar medios de financiación para proyectos comunicativos de informativos o de entretenimiento
A11 CE11 - Elaborar presupuestos, cronogramas y planes de trabajo en un proyecto comunicativo
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B8 CG5 - Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecer os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais. AJ1
AJ8
AJ11
BJ2
BJ8
- Estudar as ferramentas de financiamento de obras audiovisuais. AJ1
AJ8
BJ8
- Aprender a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais. AJ1
BJ2

Contents
Topic Sub-topic
-Financiamento e coprodución internacional.
1. Desde a idea á comercialización. Presentación xeral de fondos, talleres, residencias e mercados de coprodución.
2. Como financio a miña película?
-Orzamentos e financiamento. 1. Produción Executiva:
- Que é un produtor executivo.
- O traballo do produtor desde a idea inicial ata a entrega e comercialización do produto audiovisual.
2. Como deseñar unha produción:
- Preguntas claves para poder poñer en marcha unha produción.
- Como definir ben un proxecto antes de orzar.
- Primeiro o contido, despois os obxectivos e por último o orzamento.
3. O orzamento:
- A relación entre números e o produto final.
- Decisións de orzamento que condicionan a calidade do proxecto.
- Modelos de orzamento en España.
-Financiamento de proxectos SGR. 1. Situación do panorama audiovisual:
- Cambio na análise de riscos a nivel mundial. O punto de vista das Entidades Financeiras. CREA SGR
- Dificultades financeiras do sector
- Cambios no modelo de financiamento.
2 Tipos de Produción:
- Produción de longametraxes.
- Tv Movies.
- Series e programas de televisión.
- Documentais.
3. Axente que interveñen na produción.
4. Xanelas de explotación.
5. Como se financia unha película:
- Axudas e Subvencións:
• Nacionais, Europeas e Iberoamérica
• ICAA ( NOVO MODELO orde 2796/2015 e borrador)
- Dereitos de Antena.
- Produtores asociados.
- MG de Distribuidoras e axentes de vendas.
- Patrocinio, Product Placement, Merchandising.
- Incentivos Fiscais.
-Financiamento de videoxogos. 1. Produción de Videoxogos:
-Mapa da industria de videoxogos en España e o mundo.
-Esquema dunha produtora de videoxogos.
-Formatos de produto.
-Financiamento e desenvolvemento.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A11 16.5 74.25 90.75
Seminar A1 A8 B2 B8 15 6.75 21.75
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects - Desenvolvemento dun plan de financiamento dun produto audiovisual internacional.
- Realización do orzamento do seu proxecto fin de Máster.
Seminar Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A11 En relación cos traballos tutelados valorarase:
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
- O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
- A presentación e a claridade da exposición.
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Eduardo Prádanos Grijalvo (). Cómo escribir una Biblia Transmedia.
Peter Gruber (). Storytelling para el éxito. Ed Empresa Activa
Don Hewitt (). Tell me a story. Public Affairs Books
Brandon Tartikoff (). The last great ride. Turtle Bay Books
Paul Boross, The Pitch Doctor (). The Pitching Bible. CGW Publishing

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.