Identifying Data 2022/23
Subject (*) Financing of Audiovisual Content and Projects Code 616531017
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 4.5
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
Sanchez Sanchez, Jose Francisco
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
francisco.sanchez@udc.es
Web http://www.mpxa.net
General description O alumno coñecerá os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais, estudará ferramentas de financiamento de obras audiovisuais e aprenderá a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais.


Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 CE8. Encontrar medios de financiación para proyectos comunicativos de informativos o de entretenimiento
A11 CE11 - Elaborar presupuestos, cronogramas y planes de trabajo en un proyecto comunicativo
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B8 CG5 - Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecer os recursos económicos e financeiros empregados nas producións audiovisuais. AJ8
AJ11
BJ2
BJ8
- Estudar as ferramentas de financiamento de obras audiovisuais. AJ8
BJ8
- Aprender a correcta forma de xestionar recursos técnicos, humanos e orzamentarios nas producións audiovisuais. BJ2

Contents
Topic Sub-topic
-Financiamento e coprodución internacional.
1. Coprodución internacional
1.2. O orzamento de desenvolvemento, o orzamento de produción, o plan de financiamento, o worksplit
1.3. A coprodución: vía oficial – non oficial. Acordos bilaterais de coprodución
1.4. Os elementos necesarios para atraer a un coproductor internacional: dossier / packaging
1.5. Aspectos contractuais da negociación
1.6. Elaboración dun Plan de financiamento e de explotación
2. Novas maneiras de financiar
2.1. A nova cadea de valor: novos paradigmas
2.2. Os diferentes dereitos implicados e xanelas de explotación
2.3. Os diferentes recursos financeiros
2.4. Os novos ecosistemas televisivos e de plataformas
-Orzamentos e financiamento. 1. O produtor executivo, un cargo mal entendido en España
2. O traballo de Produtor executivo nunha serie de ficción
3. O modelo Portocabo. Deseñando contidos desde a produción
4. Da idea ao produto final
5. As preguntas crave que un produtor executivo débese facer ante unha idea / proxecto
6. Como crear, deseñar e vender un contido
7. Financiamento. As diferentes opcións en España
8. O deseño de produción
9. Orzamento: Pasos previos para poder orzar ben
-Recursos económicos e financeiros. Financiamento de proxectos SGR. 1. Situación do panorama audiovisual:
- Cambio na análise de riscos a nivel mundial. O punto de vista das Entidades Financeiras. CREA SGR
- Dificultades financeiras do sector
- Cambios no modelo de financiamento.
2 Tipos de Produción:
- Produción de longametraxes.
- Tv Movies.
- Series e programas de televisión.
- Documentais.
3. Axentes que interveñen na produción.
4. Xanelas de explotación.
5. Como se financia unha película:
- Axudas e Subvencións:
• Nacionais, Europeas e Iberoamérica
• ICAA ( NOVO MODELO orde 2796/2015 e borrador)
- Dereitos de Antena.
- Produtores asociados.
- MG de Distribuidoras e axentes de vendas.
- Patrocinio, Product Placement, Merchandising.
- Incentivos Fiscais.
-Financiamento de videoxogos. 1. Produción de videoxogos
1.1. Mapa da industria do videoxogo en España e no mundo
1.2. Esquema dunha produtora de videoxogos
1.3. Formatos de produto
1.4 Financiamento e desenvolvemento

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A8 B2 B8 31 0 31
Seminar A8 A11 B2 B8 29 51.5 80.5
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases presenciais os masterclass con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan ao alumnado os contidos troncais da materia.
Seminar Sesións dirixidas por profesionais relevantes do sector nas que se realizan traballos prácticos para que o alumnado adquira as competencias e coñecementos desta materia. No caso concreto desta asignatura os alumnos deben deseñar o plan de financiamento do seu Proxecto de Máster.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Seminar
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominada "Titorías" na memoria de verificación do título, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A8 B2 B8 A Sesión Maxistral inclúe a “INTERVENCIÓN DO ALUMNO NA AULA” como método de avaliación que queda reflectido na memoria de verificación do título. 20
Seminar A8 A11 B2 B8 No Seminario recóllese o método de avaliación dos "TRABALLOS PRÁCTICOS" reflectido na memoria de verificación do título. No caso concreto desta asignatura os alumnos deben deseñar o plan de financiamiento do seu Proxecto de Máster. 80
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Eduardo Prádanos Grijalvo (). Cómo escribir una Biblia Transmedia.
Peter Gruber (2011). Storytelling para el éxito. Ed Empresa Activa
Don Hewitt (2003). Tell me a story. Public Affairs Books
Brandon Tartikoff (1993). The last great ride. Turtle Bay Books
Paul Boross, The Pitch Doctor (2011). The Pitching Bible. CGW Publishing

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.