Identifying Data 2022/23
Subject (*) Audiovisual Production Management Code 616531020
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Sanchez Sanchez, Jose Francisco
E-mail
francisco.sanchez@udc.es
Lecturers
Sanchez Sanchez, Jose Francisco
E-mail
francisco.sanchez@udc.es
Web http://www.mpxa.net
General description A materia ten como obxectivo o coñecemento das tarefas dun Director de Produción no desenvolvemento e produción dun proxecto audiovisual, a profundización nos coñecementos para a creación de documentos de traballo, así como a análise de todos os elementos que se deben ter en conta á hora de dirixir a produción de diferentes proxectos audiovisuais.


Study programme competencies
Code Study programme competences
A9 CE9 - Analizar y prever las tendencias de los mercados de informativos y de entretenimiento en el entorno digital
A10 CE10 - Conocer el marco legal y deontológico de los contenidos periodísticos y de entretenimiento
A11 CE11 - Elaborar presupuestos, cronogramas y planes de trabajo en un proyecto comunicativo
A12 CE12 - Desarrollar la capacidad innovadora y crítica en las empresas de comunicación, tanto informativas como de entretenimiento, en el entorno digital
A13 CE13 - Profundizar en el análisis de los productos periodísticos y de entretenimiento desde una perspectiva práctica e internacional
B1 CB6 - Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecemento das tarefas dun Director de Produción no desenvolvemento e produción dun proxecto audiovisual. AJ12
BJ1
- Análise de todos os elementos que se deben ter en conta á hora de dirixir a produción de diferentes proxectos audiovisuais. AJ9
AJ13
- Profundar nos coñecementos para a creación de documentos de traballo. AJ10
AJ11
BJ1

Contents
Topic Sub-topic
- Produción cinema I.
1. Introdución
1.1 Como financiariades unha película de 500 k€? E 3 M€?
1.1.1. Viabilidade, segundo plan de financiamento e non orzamento
1.1.2. Modelos de financiamento en España. Distintos modelos que converxen.
1.2 Qué é un produtor independente? Estados Unidos / España
2. Financiamento público
2.1. Límites intensidade axuda pública
2.2. Rexional (Galicia – Agadic)
2.3. Nacional ( ICAA)
2.4. Internacional– Ibermedia, Eurimages e outros
3. TV, dereitos de emisión e explotación
4. Financiamento privado
5. Plan de financiamento:
5.1. Estrutura dun plan de financiamento
5.2. Probabilidade e necesidade de alternativas
5.3. Plan de financiamento– España
5.4. Plan de financiamento– Coprodución Internacional
- Produción cinema II. 1. Formatos de gravación
1.1. Preprodución
1.2. Gravación
1.3. Postproducción e entrega á cadea
2. Conceptos xerais para a elaboración dun orzamento:
2.1. Tempo – Calendario pre- grab-post
2.2. Partidas. Conceptos. Porcentaxes
2.3. Onde se vai o diñeiro nunha serie de tv?
2.4. Custo
2.5. Diversos formatos de orzamento en función do proxecto
3. Exemplos en Excell
- Produción cinema III. 1. Análise das decisións estilísticas, existenciais e económicas dun produtor ao longo da súa carreira
2. Desenvolvemento e análise de plans de financiamento.
-Produción en televisión. 1. O traballo do produtor.
2. El éxito e o fracaso: exemplos.
3. Da idea á realidade.
4. A produción de documentais
-Produción multipantalla. 1. Modelos de Distribución:
1.1.Puntos de venda
1.2.Plataformas online
1.4. Streaming
1.5. Advergaming
1.6. Free2Play
1.7. Early Access
1.7. Xogos episódicos
1.8. Competicións online de videoxogos
-Produción videoxogos. 1. Os videoxogos como xeradores de contido audiovisual:
- O fenómeno dos espectadores de videoxogos
- Plataformas de distribución: o caso de Twitch
- Modelos de xeración de ingresos a través dos contidos
2. eSports:
- Qué son os eSports
- A industria dos eSports: cifras e datos a nivel mundial
- Panorama nacional
- Os eSports como xeradores de audiencias e contidos
3. Contidos Audiovisuais en eSports:
- Os formatos audiovisuais nos deportes electrónicos
- Canles e distribución dixital
- Xeración e “ drive” de audiencias

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A9 A10 A11 A12 A13 B1 21 0 21
Seminar A9 A10 A11 A12 A13 29 24 53
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan ao alumnado os contidos troncais da materia.
Seminar Sesións dirixidas por profesionais relevantes do sector nas que se realizan traballos prácticos para que o alumnado adquira as competencias e coñecementos desta materia. Os alumnos deben deseñar propostas de direción de produción dos seus proxectos de máster.

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Seminar
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominada "Titorías" na memoria de verificación do título, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A9 A10 A11 A12 A13 B1 A Sesión Maxistral inclúe a “INTERVENCIÓN DO ALUMNO NA AULA” como método de avaliación que queda reflectido na memoria de verificación do título. 80
Seminar A9 A10 A11 A12 A13 O método de avaliación de "TRABALLOS PRÁCTICOS" reflectido na memoria de verificación do título está incluído no Seminario. Neste caso o alumno debe elaborar a proposta de direción de produción do seu proxecto de máster. 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Erik Barnouw. El documental, Historia y estilo. Ed. Gedisa

Casimiro Torreiro, Josetxo Cerdán. Varios. Documental y vanguardia. Ed. Catedra

Jean Breschand. El documental. La otra cara del cine. Ed. Paidos.

Colección “Los pequeños cuadernos de “Cahiers du Cinéma

Bill Nichols. La representación de la realidad. Ed. Paidos

Anthony Q. Artis. Cállate y rueda. Guía del documental. Ed. Omega. Focal Press

Kevin J. Lindenmuth. Como hacer documentales. Ed.Acanto

Manuel Gomez Segarra. Quiero hacer un documental. Ed-. Rialp. “Libros de cine”

Nel Escudero. Las claves del documental. Ed. Instituto RTVE

Jaime Barroso. Realización de documentales y reportajes. Ed. Síntesis

Bienvenido León. Dirección de documentales para televisión: Guión, producción y realización. Ed. Eunsa

Michael Rabiger. Dirección de documentales. Ed. Instituto RTVE

J.M.Caparrós Lera, Magí Crusells y Ricard Mamblona. 100 documentales para explicar historia. Alianza Editorial

Miguel Francés. La producción de documentales en la era digital. Ed. Cátedra. Col. Signo e Imagen

Webs:

Especializadas

http://www.divxclasico.com/

http://www.naranjasdehiroshima.com/

http://www.uhu.es/cine.educacion/cineyeducacion/documentactual.htm

http://catalogo.artium.org/book/export/html/7230

http://docuscolombia.blogspot.com.es/search/label/realidad

http://www.rtve.es/alacarta/documentales/

http://www.in-edit.beefeater.es/webapp/top100?id=699

Generalistas

http://documentales.es

http://topdocumentaryfilms.com/watch-online/

http://www.ver-documentales.net/

http://www.documaniatv.com/

http://www.documentales-online.com/

http://www.teledocumentales.com/

Material de Dominio Público

http://archive.org/index.php

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.