Identifying Data 2019/20
Subject (*) Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules Code 616531021
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Web
General description A materia ten como obxectivo que o alumno comprenda a figura do produtor executivo de obras audiovisuais como promotor do proxecto, responsable da produción e xestión da obra como empresario creativo. O alumno coñecerá as tarefas e ferramentas do produtor executivo desde a xeración ou adquisición dunha idea ata a distribución, programación e exhibición da obra.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 CE8. Encontrar medios de financiación para proyectos comunicativos de informativos o de entretenimiento
A13 CE13 - Profundizar en el análisis de los productos periodísticos y de entretenimiento desde una perspectiva práctica e internacional
A14 CE14 - Adquirir las habilidades y aptitudes necesarias para entender las interdependencias de la comunicación digital
A20 CE20 - Conocer las responsabilidades de un productor ejecutivo en un proyecto de entrete
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
-Coñecemento da figura do produtor executivo de obras audiovisuais como promotor do proxecto, responsable da produción e xestión da obra como empresario creativo. AJ13
AJ14
AJ20
-O alumno coñecerá as tarefas e ferramentas do produtor executivo desde a xeración ou adquisición dunha idea ata a distribución, programación e exhibición da obra. AJ8
BJ2

Contents
Topic Sub-topic
-Produción cualitativa.
1. A cultura cualitativa.
2. O talento.
3. O sistema.
4. O produto.
-Creación de marca. 1. Da marca aos contidos audiovisuais
2. A importancia da comunicación
3. Posicionamento da marca na contorna dixital
-Cinema I. 1. O cinema comercial
2. Selección de mercados
3. Revisión de casos de éxito
-Cinema II. 1. O cinema de autor
2. Selección de festivais
3. Revisión de casos de éxito
-Cinema III. 1. Financiamento local coa posibilidade do financiamento internacional. Temas locais vs temas universais.
2. Coprodución nacional e internacional.
3. Facer non ficción como paso previo á produción de ficción.
4. Novos realizadores.
-Entretemento. 1. A telerealidade:
- A vida real na tele.
- As nosas emocións a través doutros.
- Os perfís máis buscados.
2. Os castings:
- Cada xénero unha procura.
- Especialidade profesional.
3. Os programas especiais:
- A procura de comunicación.
- Datas especiais.
- Badaladas fin de ano. Todos a un tempo.
-Formatos. 1. GRAN HERMANO// QUIéN QUIERE SER MILLONARIO?: o gran cambio.
2. Os concursos:
2.1 O Quiz Show. Un xénero paralelo á historia da televisión.
2.2 O Game un clásico que volve.
2.3 O Guessing game. Novo xénero: “O concurso do ano”, “ Bet on your talent”.
2.4 Como se fai un concurso?: Factores crave.
2.5 Os concursantes heroes dos espectadores.
2.6 “Boom” as claves levadas ao extremo.
3. O Emotaiment:
3.1 A televisión é emoción.
3.2 As historias da vida.
3.3 Os protagonistas.
3.4 As procuras.
4. Os programas de aventura:
4.1 "Volando Voy".
4.2 "Planeta Calleja".
4.3 Un comunicador: Jesús Calleja.
4.4 O famosos como reclamo.
5. O cooking show:
5.1 A cociña como xénero.
5.2 As receitas.
5.3 O plan de traballo. Unha formulación diferente.
5.4 O espectador aprende.
-Animación. 1. Películas de Animación: ÓSCAR e GOYA.
2. Diferenzas fundamentais entre producir animación e imaxe real.
3. Incremento das técnicas de animación no cinema de ficción: exemplos.
4. Orzamentos.
5. Financiamento.
6. As televisións, compañeiras imprescindibles.
7. O mercado internacional como obxectivo.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Laboratory practice B2 6 30 36
Case study A13 A14 3 24 27
Seminar A8 A13 A20 12 0 12
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Laboratory practice Práctica de realización dun casting para un programa de entretemento de telerrealidade.
Case study
Produtores executivos expoñen o día da profesión audiovisual cos seus éxitos e os seus fracasos.
Seminar Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia


Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Case study
Description

A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice B2 En relación coas prácticas de laboratorio valorarase:
- O manexo das ferramentas informáticas explicadas en clase.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Lorenzo Díaz (). INFORME SOBRE LA TELEVISIÓN EN ESPAÑA. (1989-1998).. Ediciones B
Federico Fdez. Díez (). LA DIRECCIÓN DE PRODUCCIÓN PROPIA PARA CINE Y TV. Paidós
(). LA NUEVA ERA DE LA TELEVISIÓN. Academia de Televisión (ATV)
Gloria Saló y Olga Flórez (). ¿QUÉ ES ESO DEL FORMATO?. Gedisa

TOM PETERS –”NUEVAS ORGANIZACIONES EN TIEMPOS DE CAOS “ EDIT – DEUSTO

JOSE Mª GASALLA –”LA NUEVA DIRECCIÓN DE PERSONAS” MARCO PARADOJICO DEL TALENTO DIRECTIVO.EDIT. –PIRAMIDE.

BRANDON TARTIKOFF – “THE LAST GREAT RIDE” EDIT –TOURTLE BAY BOOKS

JOHN SCULLEY – “DE PEPSI A APPLE”

SPENCER JONSON,MD :”QUIEN SE HA LLEVADO MI QUESO”. EDIT. EMPRESA ACTIVA.

KARL ALBRETCH . “ LA INTELIGENCIA SOCIAL” EDIT.VERGARA

MICHAEL PORTER –”ESTRATEGIA COMPETITIVA”. EDIT –CECSA-MÉXICO.FREE PRESS-USA 

JOSE CARLOS JARILLO –”DIRECCIÓN ESTRATÉGICA” .EDIT –MCGRAW HILL 

TOM PETERS –”EL CIRCULO DE LA INNOVACIÓN”. EDIT.COLECCIÓN REVISTA NEGOCIOS 

TOM PETERS –”RE – IMAGINA”.LA EXPERIENCIA EMPRESARIAL EN UNA ERA PERTURBADORA.EDIT -PEARSON
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.