Identifying Data 2022/23
Subject (*) Audiovisual Marketing: Markets and Presales Code 616531022
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Web http://www.mpxa.net
General description A materia ten como obxectivo que o alumno aprenda a elaborar un plan de márketing audiovisual nunha contorna de cambio continuo e de adopción de novas tecnoloxías, e que aprenda a deseñar estratexias de márketing dixital para favorecer a venda, circulación e consumo de contidos audiovisuais.



Study programme competencies
Code Study programme competences
A5 CE5. Crear propuestas comunicativas innovadoras que respondan a necesidades reales en el entorno profesional actual
A6 CE6. Gestionar proyectos comunicativos digitales de informativos o de entretenimiento
A16 CE16 - Planificar e implementar acciones de comunicación y generación de contenidos en redes sociales, para proyectos informativos y de entretenimiento
B2 CB7 - Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio
B9 CG6 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponibles para resolver problemas con los que deben enfrentarse
C1 CT7 - Tener la capacidad de gestionar tiempos y recursos: desarrollar planes, priorizar actividades, identificar las críticas, establecer plazos y cumplirlos

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Elaborar un plan de márketing audiovisual nun contorno de cambio continuo e de adopción de novas tecnoloxías. AJ5
AJ6
AJ16
BJ2
BJ9
CJ1
- Aprender a deseñar estratexias de márketing dixital para favorecer a venda, circulación e consumo de contidos audiovisuais. AJ16
BJ2
CJ1

Contents
Topic Sub-topic
- Análise do consumidor e do comportamento do mercado cinematográfico e televisivo.
1. A industria audiovisual: o cinema
- O mercado cinematográfico: España e o resto do mundo.
- Evolución e tendencias.
2. O produto audiovisual:
- Características.
- Xanelas de explotación.
- Xéneros e preferencias do espectador.
- Ferramentas de medición e apoio.
3. A investigación de mercado: ferramentas e segmentación e selección de targets.
- Relación comercial entre produtor, distribuidor e exhibidor. 1. Os principais actores e as súas interrelacións: Produtores/ Distribuidores/ Exhibidores.
- Proceso global de promoción e lanzamento dun producto audiovisual. 1. Claves estratéxicas
1.1. Adquisición de títulos.
1.2. Tipos de acordos.
1.3. Aspectos financeiros.
1.4. Cadea de valor.
1.5. Mercados e eventos
- Estratexia de lanzamento: creatividade, produción, estratexia publicitaria, planificación de medios, campaña de comunicación.
1. O pitching ou como vender un proxecto.
- A técnica do pitching.
2. Coprodución e financiamento:
- Os elementos necesarios para atraer a un coproductor internacional: dossier / packaging.
- O orzamento de desenvolvemento, o orzamento de produción, o plan de financiamento, o worksplit.
- A coprodución: vía oficial – non oficial. Acordos bilaterais de coprodución.
- Aspectos contractuais da negociación.
- Elaboración dun Plan de financiamento e de explotación.
3. Novas maneiras de financiar e producir:
- A nova cadea de valor: novos paradigmas.
- Os diferentes dereitos implicados.
- Os diferentes recursos financeiros.
- Os novos ecosistemas televisivos e de plataformas.
4. O mercado dos proxectos.
- Plan de márketing: investigación do mercado, ferramenta, selección de targets, P&A, criterios creativos. 1. P&A e estratexia do trinque
1.1. copias
1.2. circuítos
1.3. facturación
2. Criterios creativos.
3. Deseño da campaña: publicidade e comunicación.
4. O márketing mix: aplicación das catro “ P” ao cinema.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A5 A6 A16 B2 B9 C1 9 35 44
Guest lecture / keynote speech A5 A6 A16 B2 B9 C1 10 0 10
Seminar A16 B2 C1 20 0 20
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Traballarase co docente o plan de marketing do proxecto audiovisual que cada alumno vai desenvolvendo ao longo de todo o curso
Guest lecture / keynote speech Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.
Seminar Sesións conducidas por profesionais relevantes do sector que fomentará a interacción co alumno.

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Workshop
Description
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías e denominada "Titorías" na memoria de verificación do título, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Seminar A16 B2 C1 Dentro dos seminarios inclúese a “INTERVENCIÓN DO ALUMNO NA AULA” como método de avaliación que aparece reflexado na memoria de verificación do título. 80
Workshop A5 A6 A16 B2 B9 C1 Trabállase o plan de marketing do proxecto audiovisual que cada alumno desenvolverá ao longo do curso: materiais, definición do público obxectivo, estratexia en redes sociais 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Finula Kerrigan (2017). Film Marketing.
Robert Marich (2013). Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics.
Tiiu Lukk (1997). Movie Marketing: Opening the Picture and Giving It Legs.
Mark Steven Bosko (2003). The Complete independent Movie Marketing.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.