Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Fundamentos tecnológicos de los medios audiovisuales | Código | 616G01003 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grado | 1º cuatrimestre |
Primero | Formación básica | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://campusvirtual.udc.es/moodle/ | ||||||
Descripción general |
Introducción aos fundamentos físicos e lóxicos dos medios audiovisuais, ás fontes de contidos e ao seu procesamento, aos diferentes formatos e estándares, e ás diferentes redes de distribución deste tipo de contidos. Docencia non presencial: - Sesións maxistrais - Traballos tutelados Docencia presencial: - Prácticas |
||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión Maxistral. - Proba obxetiva (computa na availación). - Prácticas de laboratorio (computa na availación). - Traballos tutelados (computa na availación). *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión Maxistral: Sesións virtuais a través da plataforma Teams na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario. As sesións poderán ser online ou pregrabadas. - Prácticas de laboratorio: Sesións virtuais para explicar o contido da práctica a través da plataforma Teams na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario. As sesións poderán ser online ou pregrabadas. A realización da práctica, o precisar equipos e espazos da Universidade, non se poderá realizar, e por tanto cambiarase por un traballo no que o alumno demostre coñecer o proceso. - A presentación do traballo tutelado quedará suspendida. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Para facer consultas, solicitar tutorías virtuais, e facer seguimento dos obradoiros. - Teams: Para realizar tutorías virtuais. 4. Modificacións na avaliación - Prácticas de laboratorio: Mantéñense os mesmos criterios que figuran na guía docente. A realización da práctica cambiarase por un traballo no que o alumno demostre coñecer o proceso. - Proba obxetiva: O exame presencial se sustituirá por un exame tipo test online a través do campus virtual. - Traballos tutelados: Mantéñense os mesmos criterios que figuran na guía docente. *Observacións de avaliación: - Cómputo de asistencia: Só se computarán as sesións realizadas até o momento no que se suspende a actividade presencial. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |