Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A10 |
Coñecelo marco legal e deontolóxico. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Conocer los principales códigos del mensaje audiovisual
Aplicar los códigos y procedimientos de elaboración del mensaje audiovisual |
A1 A2 A7 A10 A12
|
B6 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
0. The beginnings of audiovisual journalism |
0.1. The first reporters
0.2. The first audiovisual news
0.3. Main historical references |
1.- The news |
1.1 What is news
1.2 Genres, formats and informative routines
1.3 Sources and documentation
1.4 Writing, locution and staging |
2. Interviews and gatherings: interpersonal genres |
2.1 Interview interviews
2.2 The personality or depth interview
2.3 The debate, the round table
2.4 The gathering |
3. The report and the documentary |
3.1 Choice of topics and treatment
3.2 The journalist in preproduction, production and realization
3.3 Informative styles
3.4 The documentary film and the author's documentary |
4. Edition of news |
4.1 The news team and its location in the organization chart
4.2 Informative classes and criteria for its design
4.3 The runway
4.4 Process of direction and edition |
5. Organization of the Newsroom |
5.1 Production, realization and Writing: functions
5.2 Structure of the Editor: sections
5.3 Professional categories
5.4 Daily routine in the Editorial Board |
6. Journalistic ethics |
6.1 Ethics and deontology: definitions
6.2 Contract with the audience
6.3 Main theories and currents
6.4 FIP and FAPE codes |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A7 A10 A12 B6 B9 C1 C2 C3 C4 |
26 |
0 |
26 |
Laboratory practice |
A1 A2 A7 A10 A12 B6 B9 C1 C2 C3 C4 |
30 |
60 |
90 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A7 A10 A12 B6 B9 C1 C2 C3 C4 |
4 |
12 |
16 |
|
Personalized attention |
|
18 |
0 |
18 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico. |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Laboratory practice |
|
Description |
The teacher will supervise the work of the students through the sessions dedicated to the personalized attention of each one of them, as well as in the follow-up and correction of the supervised works and of the practices in the laboratory. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A1 A2 A7 A10 A12 B6 B9 C1 C2 C3 C4 |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. Os alumnos deberán realizar todas e cada unha das prácticas sinaladas mas condicións que se especifiquen helas.
|
60 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A7 A10 A12 B6 B9 C1 C2 C3 C4 |
Examen tipo test. Contido: temario teórico exposto nas sesións maxistrais e actualidade xeral informativa. |
40 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Videla Rodríguez, José Juan (2004). La ética como fundamento de la actividad periodística. Madrid, Fragua
Mas Manchón, Luis (2014). Discurso informativo 2.0. La estructura forma, textual y oral de la noticia. Editorial UOC
García de Castro, Mario (2014). Información Audiovisual en el entorno digital. Tecnos
Resano, Helena (2016). La trastienda de un informativo. Alienta Editorial
Poveda Criado, Miguel Ángel (2014). Periodismo televisivo. Ediciones CEF
Mayoral, Javier; Sapo, Pablo; Huerta, Armando; Díez, Francisco Javier (2008). Redacción Periodística en Televisión. Editorial Síntesis
Larrañaga, J. (2006). Redacción y locución de la información audiovisual, escribir noticias para la radio y la televisión. Universidad del País Vasco, Bilbao.
Peralta, Miquel (2012). Teleinformativos. La noticia digital en televisión. Editorial UOC
Castillo, José María (2011). Teleperiodismo en la era digital. IORTV, Madrid |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
History of radio, televisión and multi-media/616G01002 | Law/616G01005 | The Audiovisual Sector/616G01007 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Audiovisual Advertising/616G01012 | Corporate Communication/616G01013 | Viewing Figures/616G01020 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|