Identifying Data 2018/19
Subject (*) Audiovisual Advertising Code 616G01012
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Lecturers
Martínez Costa, Sandra
E-mail
s.martinez@udc.es
Web
General description A finalidade principal da asignatura Publicidade Audiovisual é coñecer os principios teórico-prácticos da comunicación publicitaria para afrontar a elaboración das súas mensaxes.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Crear mensaxes de carácter publicitario, especialmente no que se refire a produtos audiovisuais A2
A3
A7
B9
C1
- Coñecer a historia da publicidade A6
B9
C3
- Coñecer e desenvolver as diferentes técnicas de creatividade A12
B9
C2
C4
- Coñecer os límites legais da actividade publicitaria A10
B9
C3
- Saber elaborar unha mensaxe publicitaria de forma autónoma A1
A2
A7
B9
C1
C2

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. A publicidade: conceptualización teórica.
a) Definición da publicidade
b) Os medios e soportes publicitarios
c) A nova publicidade
Tema 2. Técnicas de creatividade publicitaria.
a) Definición de creatividade
b) O proceso creativo: técnicas e métodos
c) Certames de creatividade publicitaria
Tema 3. Estratexias publicitarias e creación de campañas.
a) Análise previa á campaña, os obxectivos publicitarios e o briefing
b) O público obxectivo
c) A estratexia de contido, creativa e medios
d) Avaliación da eficacia
Tema 4. Estrutura do mercado publicitario e as axencias de publicidade.
a) O anunciante
b) As empresas e axencias de publicidade
c) O investimento publicitario
Tema 5. Os límites da publicidade.
a) Marco xurídico da publicidade
b) Autorregulación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Workshop A1 A2 A3 C1 C2 22.5 50.625 73.125
Mixed objective/subjective test A1 1 3 4
Guest lecture / keynote speech A6 A7 A10 A12 C3 C4 21.5 48.375 69.875
 
Personalized attention 3 0 3
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
Mixed objective/subjective test Exame de tipo test e preguntas de desenvolvemento sobre os contidos adquiridos ao longo do curso.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Nos obradorios os/as alumnos/as recibirán atención personalizada para levar a cabo os traballos requeridos en cada un deles.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A6 A7 A10 A12 C3 C4 A avaliación da sesión maxistral realizarase a través dunha proba mixta que suporá ó 30% da cualificación final. 30
Workshop A1 A2 A3 C1 C2 A avaliación do obradoiro realizarase a través da entrega de traballos prácticos tutelados pola docente que suporá o 70% da cualificación final. 70
 
Assessment comments

Sources of information
Basic García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC

Complementary Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo
Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Communication and the Cultural Industries/616G01009

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Corporate Communication/616G01013
Viewing Figures/616G01020

Subjects that continue the syllabus
Multimedia Communication Strategies/616G01035

Other comments

- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.