Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo) |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Coñecer as distintas fases do proceso de realización de un producto audiovisual para televisión
|
A2 A5 A6 A8 A12
|
B7 B8 B9
|
C1 C2
|
Coñecer o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual para televisión. |
A7 A12
|
B1 B5
|
C3
|
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual. |
A1 A2 A4 A12
|
B1 B2 B3 B4 B6
|
C1 C4
|
Coñecer e identificar as principais tendencias, dentro da produción e realización audiovisual. |
A4 A5 A6
|
B1
|
C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A ficción audiovisual |
Linguaxe
Posta en escea
Análisis
Narrativa |
O equipo de traballo |
Persoal artístico
Persoal técnico |
O proceso de elaboración artística dunha ficción audiovisual |
Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución |
Panorama da ficción audiovisual contemporánea |
Productoras
Festivais
Directores
Actores |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A5 A8 A12 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C2 C3 |
21 |
0 |
21 |
Proba mixta |
B1 B2 C4 |
2 |
40 |
42 |
Obradoiro |
A2 A4 A6 A7 B2 C1 |
24 |
30 |
54 |
Aprendizaxe colaborativa |
A2 A7 B6 C1 |
8 |
24 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
Obradoiro |
Realizaranse diferentes análisis de películas e series. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realizarase un produto audiovisual no que se aprenderán a realizar as funcións dun equipo de gravación de ficción baixo a supervisión dos profesores. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Realización de traballos en grupos encamiñados a conseguir un proxecto audiovisual .
Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso e así asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
B1 B2 C4 |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
70 |
Aprendizaxe colaborativa |
A2 A7 B6 C1 |
Elaboración dun producto audiovisual de ficción |
20 |
Obradoiro |
A2 A4 A6 A7 B2 C1 |
Realizaranse diferentes análisis de películas e series. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Lumet, Sidney (2000). Asi se hacen las películas. Rialp
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gaudreault, André y Jost, François (1995). El relato cinematográfico. Paidós
García Fernández, E. (2011). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y P´rosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2000-2014). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|