Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Relacionar as distintas fases do proceso de elaboración dun produto de ficción audiovisual.
|
A1 A2 A7 A8
|
B6 B9
|
|
Relacionar o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual de ficción. |
A7 A8 A12
|
B6
|
|
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual de ficción. |
A7 A8 A12
|
B6
|
|
Coñecer e identificar as principais tendencias e protagonistas na ficción audiovisual actual. |
A7 A12
|
B6
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Panorama da ficción audiovisual contemporánea |
Tendencias actuais
¿Quen es quen no audiovisual? |
O equipo de traballo |
Persoal técnico
Persoal artístico |
O proceso de elaboración artístico dunha obra de ficción audiovisual |
Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución |
A ficción audiovisual |
Narrativa
Linguaxe
Posta en escena
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A12 B6 |
30 |
30 |
60 |
Mixed objective/subjective test |
A7 A8 A12 B6 |
2 |
21 |
23 |
Workshop |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
26 |
39 |
65 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Mixed objective/subjective test |
Proba que pode integrar preguntas abertas, de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación, test. |
Workshop |
RealizarModalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Personalized attention |
|
Description |
Resolución de dudas e orientación no desenvolvemento de tarefas prácticas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
40 |
Mixed objective/subjective test |
A7 A8 A12 B6 |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
60 |
|
Assessment comments |
Dentro do obradoiro inclúese un exercicio vinculado co Aprendizaxe e Servizo: Metodoloxía que combina o servizo á comunidade coa aprendizaxe nun só proxecto, no que o alumnnado se forma traballando en necesidades reais do seu entorno coa fin de melloralo.
|
Sources of information |
Basic
|
Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gadreault, André y François Jost (1995). El relato cinematográfico. Paidós Comunicación
García Fernández, E. (2016). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y P´rosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2005-2017). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2015). Producción de Ficción. Fragua
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Complementary
|
Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
History of radio, televisión and multi-media/616G01002 | History of Cinema and Animation/616G01006 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
O longo do curso o estudante deberá acceder a Moodle para o seguemento dos contidos, tarefas e avisos esenciais para o desenvolvemento da materia. Para poderen ser avaliado, todo escrito ou exposición oral terá que seguir os usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega ou da Real Academia Española. |
|