Identifying Data 2022/23
Subject (*) Audiovisual Fiction Code 616G01014
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Nozal Cantarero, Teresa
E-mail
teresa.nozal@udc.es
Lecturers
Navarro Álvarez, Adriana
Nozal Cantarero, Teresa
E-mail
a.navarro@udc.es
teresa.nozal@udc.es
Web
General description Códigos, procesos e roles profesionales na ficción audiovisual actual.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual de ficción. A7
A8
A12
B6
C3
Relacionar o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual de ficción. A7
A8
A12
B6
C3
Relacionar as distintas fases do proceso de elaboración dun produto de ficción audiovisual. A1
A2
A7
A8
B6
B9
C3
Coñecer e identificar as principais tendencias e protagonistas na ficción audiovisual actual. A7
A12
B6
C3

Contents
Topic Sub-topic
O equipo de traballo Persoal técnico
Persoal artístico
O proceso de elaboración artístico dunha obra de ficción audiovisual Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución
A ficción audiovisual Narrativa
Linguaxe
Posta en escena
Panorama da ficción audiovisual contemporánea Tendencias actuais
¿Quen es quen no audiovisual?

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 A12 B6 30 30 60
Mixed objective/subjective test A7 A8 A12 B6 4 14 18
Workshop A2 A7 A8 A12 B6 B9 26 44 70
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, vídeos, podcast ou textos e documentación varia e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Mixed objective/subjective test Proba que pode integrar preguntas abertas, de resposta múltiple, drona.e ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación, test. Ou un tipo delas.
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. Sempre serán entregadas a través da plataforma do Campus Virtual en tempo e forma a través de tareas creadas para ello. De non ser así, non serán avaliadas e a súa calificación quedará deserta na avaliación global do estudante.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Resolución de dudas e orientación no desenvolvemento de tarefas prácticas. Pode ser presencial ou online, síncrona ou asíncrona.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A2 A7 A8 A12 B6 B9 Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. 40
Mixed objective/subjective test A7 A8 A12 B6 Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. 60
 
Assessment comments

A evaluación é continua polo que no caso de que se establezcan probas parciales teóricas adiantadas a horario de clase, publicadas a través do Campus Virtual dende o primeiro día do curso, a asintencia do estudante ese día é obrigatorio para ser evlauado da parte proporcional que corresponda a esa proba. Do mismo sucede se non se fan as entregas en tempo e modo a través do Campus Virtual: o estudante perde a parte proporcional que correspondería a esa nota. 

Para poderen ser avaliado, todo escrito ou exposición oral ou vídeo terá que seguir os usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega ou da Real Academia Española, segundo o idioma elexido.

No caso de estudantes con matrícula a tempo parcial o exención académica de asistencia, consultar coa profesora na primeira semana de clase para acordar o proceso mellor.

IMPORTANTE:
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.

Sources of information
Basic Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gadreault, André y François Jost (1995). El relato cinematográfico. Paidós Comunicación
García Fernández, E. (2016). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y Prosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2005-2021). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2015). Producción de Ficción. Fragua
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid

Outros materiais aos que darase acceso a través das plataformas do Campus Virtual ou Stream.

Complementary Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
History of Cinema and Animation/616G01006

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

O longo do curso o estudante deberá acceder ao Campus Virtual para o seguemento dos contidos, tarefas e avisos esenciais para o desenvolvemento da materia. 

Para poderen ser avaliado, todo escrito ou exposición oral ou vídeo terá que seguir os usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega ou da Real Academia Española.


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.