Identifying Data 2019/20
Subject (*) Development of Web and Video Content Code 616G01017
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Romero Cardalda, Juan Jesus
E-mail
juan.romero1@udc.es
Lecturers
Castro Pena, Luz
Romero Cardalda, Juan Jesus
E-mail
maria.luz.castro@udc.es
juan.romero1@udc.es
Web
General description O obxectivo da materia é coñecer tanto os fundamentos como as ferramentas necesarias asociadas a dous aspectos moi importantes hoxe en día en numerosos proxectos audiovisuais: a creación web e o manexo de información multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é dar a coñecer ao alumnado a existencia de ferramentas que facilitan o deseño e permiten a optimización do material a publicar, sen esquecer os aspectos teóricos e de fundamentos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Comunicar contidos mediante web A2
A7
A8
B8
C2
C3
Deseñar materiais e contidos multimedia para publicación en web A1
A2
A7
A8
B8
Xestionar a creación dos contidos en función da contorna e obxectivo B1
B2
B3
B4
B5
B8
B9
Investigar e analizar a necesidades nun desenvolvemento multimedia así como xestionar os proxectos A2
A3
B8
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
1. Sitios Web 1.1. Características e evolución: web 1.0, 2.0, …
1.2. Análise e planificación dun sitio web.
1.3. Mapa de navegación.
1.4. Estrutura e guía de estilo.
1.5. Usabilidade e accesibilidade.
2. HTML5 2.1. Introdución ás linguaxes de marcado
2.2. Etiquetas básicas de composición de texto.
2.3. Imaxes e ligazóns.
2.4. Etiquetas para a creación de listas e táboas.
3. Ferramentas de creación de sitios web: Dreamweaver 3.1. Ambiente de traballo
3.2. Inserción de etiquetas básicas
3.3. Atributos da páxina
3.4. Composición con táboas
3.5. Formularios
3.6. Follas de estilo
3.7. Composición con capas
4. Publicación e xestión de sitios web 4.1. Aloxamento
4.2. Posicionamento en buscadores (SEO).

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 A8 B8 C1 10 0 10
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 7 35 42
Objective test A7 A8 B1 B4 B5 B8 1 0 1
Oral presentation A7 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 3 0 3
Laboratory practice A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 28 56 84
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura.
Supervised projects Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio.
Objective test Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica pero tamén incorpora preguntas sobre as prácticas.
Oral presentation Presentacións de traballos e proxectos, en boa parte relacionados coas prácticas de laboratorio.
Laboratory practice 1. Creación dunha estrutura e mapa de navegación para unha web proposta.
2. Creación de páxinas web básicas co bloc de notas.
3. Creación de páxinas web con distintos elementos e composicións (táboas, formularios, capas…).
4. Busca e comparación de distintos tipos de aloxamento web.
5. Integración de compoñentes visuais en web.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
O alumnado terá que formular un proxecto web individual como traballo da materia. Como parte dos traballos tutelados, o alumnado fará un seguimento durante o curso onde aplicará os coñecementos adquiridos nas aulas de teoría e prácticas no desenvolvemento do seu proxecto.
O alumnado irá realizando en distintas fases os seus proxectos: deseño conceptual, deseño estrutural e desenvolvemento tecnolóxico.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A7 A8 B1 B4 B5 B8 Proba relacionada cos coñecementos teóricos da asignatura 50
Laboratory practice A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 Practicas individuais onde os alumnos poñen en practica os coñecementos aprendidos durante a asignatura. 20
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 Práctica obrigatoria: creación dunha web 30
 
Assessment comments

As prácticas de laboratorio son de obrigada asistencia e presentación do material solicitado en cada unha delas.

Para superar a materia é imprescindible aprobar tanto a parte teórica como a práctica (traballos tutelados e prácticas de laboratorio). 

É
imprescindible acadar
unha nota mínima de 5 sobre 10 en ámbalas dúas partes (prácticas e proba
obxectiva) para aprobar a materia (en caso contrario, a máxima nota que se poderá acadar é un 4,5).

ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas fóra da organización habitual da materia.


Sources of information
Basic

- Álvarez García, Alonso. HTML 5 (guía práctica). Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- McFarland, David Sawyer. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- Peña de San Antonio, Óscar. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- Prat, Marie. Posicionamiento de su sitio web en Google y otros buscadores. ENI, Paris, 2009.

- Murphy, Christopher & Persson, Nicklas. HTML y CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2009.

Complementary

http://www.w3.org/

http://www.htmlcodetutorial.com/

http://validator.w3.org/

http://www.w3.org/Style/CSS/

http://www.w3schools.com/css/


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Audiovisual Computer Science/616G01008

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Audio/616G01016

Subjects that continue the syllabus
Multimedia Creation Tools/616G01027
Advanced Web Design Tools/616G01036
Multimedia Creation Workshop/616G01038

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
- Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais.
Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia.
Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. 



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.