Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Comunicar contidos mediante web |
A2 A7 A8
|
B8
|
C2 C3
|
Deseñar materiais e contidos multimedia para publicación en web |
A1 A2 A7 A8
|
B8
|
|
Xestionar a creación dos contidos en función da contorna e obxectivo |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
|
Investigar e analizar a necesidades nun desenvolvemento multimedia así como xestionar os proxectos |
A2 A3
|
B8
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Sitios Web |
1.1. Características e evolución: web 1.0, 2.0, …
1.2. Análise e planificación dun sitio web.
1.3. Mapa de navegación.
1.4. Estrutura e guía de estilo.
1.5. Usabilidade e accesibilidade.
|
2. HTML5 |
2.1. Introdución ás linguaxes de marcado
2.2. Etiquetas básicas de composición de texto.
2.3. Imaxes e ligazóns.
2.4. Etiquetas para a creación de listas e táboas.
|
3. Ferramentas de creación de sitios web |
3.1. Ambiente de traballo
3.2. Inserción de etiquetas básicas
3.3. Atributos da páxina
3.4. Composición con táboas
3.5. Formularios
3.6. Follas de estilo
3.7. Composición con capas
|
4. Publicación e xestión de sitios web |
4.1. Aloxamento
4.2. Posicionamento en buscadores (SEO).
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 B8 C1 |
10 |
0 |
10 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 |
8 |
35 |
43 |
Oral presentation |
A7 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 |
3 |
0 |
3 |
Laboratory practice |
A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 |
28 |
56 |
84 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Non presencial (online). Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura. |
Supervised projects |
Non presencial (seguemento online). Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio. |
Oral presentation |
Non presencial (online). Presentacións de traballos e proxectos, en boa parte relacionados coas prácticas de laboratorio. |
Laboratory practice |
Presencial
1. Creación dunha estrutura e mapa de navegación para unha web proposta.
2. Creación de páxinas web básicas co bloc de notas.
3. Creación de páxinas web con distintos elementos e composicións (táboas, formularios, capas…).
4. Busca e comparación de distintos tipos de aloxamento web.
5. Integración de compoñentes visuais en web.
6. Creación web co uso de diferentes ferramentas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
O alumnado terá que formular un proxecto web individual como traballo da materia. Como parte dos traballos tutelados, o alumnado fará un seguimento durante o curso onde aplicará os coñecementos adquiridos nas aulas de teoría e prácticas no desenvolvemento do seu proxecto.
O alumnado irá realizando en distintas fases os seus proxectos: deseño conceptual, deseño estrutural e desenvolvemento tecnolóxico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 |
Practicas individuais onde os alumnos poñen en practica os coñecementos aprendidos durante a asignatura. |
40 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 |
Práctica obrigatoria: creación dunha web |
60 |
|
Assessment comments |
As prácticas de laboratorio son de obrigada asistencia e presentación do material solicitado en cada unha delas. Para superar a materia é imprescindible aprobar tanto a parte teórica como a práctica (traballos tutelados e prácticas de laboratorio).
É
imprescindible acadar
unha nota mínima de 5 sobre 10 en ámbalas dúas partes (prácticas e proba
obxectiva) para aprobar a materia (en caso contrario, a máxima nota que se poderá acadar é un 4,5). ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas fóra da organización habitual da materia.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Álvarez García, Alonso. HTML 5 (guía práctica). Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - McFarland, David Sawyer. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - Peña de San Antonio, Óscar. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - Prat, Marie. Posicionamiento de su sitio web en Google y otros buscadores. ENI, Paris, 2009. - Murphy, Christopher & Persson, Nicklas. HTML y CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2009. |
Complementary
|
|
http://www.w3.org/ http://www.htmlcodetutorial.com/ http://validator.w3.org/ http://www.w3.org/Style/CSS/ http://www.w3schools.com/css/ |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Audiovisual Computer Science/616G01008 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Multimedia Creation Tools/616G01027 | Advanced Web Design Tools/616G01036 | Multimedia Creation Workshop/616G01038 |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|