Identifying Data 2022/23
Subject (*) Development of Web and Video Content Code 616G01017
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Lecturers
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Web
General description O obxectivo da materia é coñecer tanto os fundamentos como as ferramentas necesarias asociadas a dous aspectos moi importantes hoxe en día en numerosos proxectos audiovisuais: a creación web e o manexo de información multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é dar a coñecer ao alumnado a existencia de ferramentas que facilitan o deseño e permiten a optimización do material a publicar, sen esquecer os aspectos teóricos e de fundamentos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Comunicar contidos mediante web A2
A7
A8
B8
C2
C3
Deseñar materiais e contidos multimedia para publicación en web A1
A2
A7
A8
B8
Xestionar a creación dos contidos en función da contorna e obxectivo B1
B2
B3
B4
B5
B8
B9
Investigar e analizar a necesidades nun desenvolvemento multimedia así como xestionar os proxectos A2
A3
B8
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Sitios Web Características e evolución: web 1.0, 2.0, …
Análise e planificación dun sitio web.
Mapas de navegación.
Estrutura e guía de estilo.
Usabilidade e accesibilidade.
HTML5 Introdución ás linguaxes de marcado.
Etiquetas básicas de composición de texto.
Atributos da páxina.
Vídeos, imaxes e ligazóns.
Etiquetas para a creación de listas e táboas.
Formularios.
Ferramentas de creación de sitios web Ambiente de traballo.
Inserción de etiquetas básicas.
Composición.
Follas de estilo.
Adaptación a diferentes dispositivos.
Publicación e xestión de sitios web Aloxamento
CMS.
Posicionamento en buscadores (SEO).

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A7 A8 B8 C1 17 5 22
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 7 25 32
Oral presentation A7 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 2 1 3
Objective test A7 A8 B1 B4 B5 B8 4 4 8
Laboratory practice A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 30 45 75
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura.
Supervised projects Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio.
Oral presentation Presentacións de traballos e proxectos, en boa parte relacionados coas prácticas de laboratorio.
Objective test Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica da materia, aínda que tamén se inclúen preguntas sobre a parte práctica.
Laboratory practice 1. Creación de estrutura e mapa de navegación para webs propostas.
2. Creación de páxinas web básicas.
3. Creación de páxinas web con distintos elementos e composicións (táboas, formularios, capas…).
4. Busca e comparación de distintos tipos de aloxamento web.
5. Integración de compoñentes visuais na web.
6. Creación web co uso de diferentes ferramentas.

Personalized attention
Methodologies
Objective test
Supervised projects
Description
Students will have to formulate a web project as a work of the subject. As part of the tutored work, students will follow up during the course where they will apply the knowledge acquired in theory and practice classrooms in the development of their project.
The students will carry out their projects in different phases: conceptual design, structural design and technological development.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A7 A8 B1 B4 B5 B8 Proba relacionada cos coñecementos teóricos da materia 40
Laboratory practice A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 Practicas individuais onde os alumnos poñen en practica os coñecementos aprendidos durante a asignatura. 30
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 Práctica obrigatoria: creación dunha web 30
 
Assessment comments

The laboratory practices are of obligatory attendance and presentation of the material requested in each one of them.

To pass the course it is essential to pass both the theoretical and the practical part (supervised work and laboratory practices).

It is essential to achieve a minimum grade of 5 out of 10 in both parts (practical and objective test) to pass the course (otherwise, the maximum grade that can be achieved is a 4.5).

STUDENTS WITH PART-TIME ENROLLMENT: Students should contact the professors of the subject to make possible the realization of the tasks outside the usual organization of the subject.


Sources of information
Basic

- Diego Gauchat, Juan. El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. Marcombo, Barcelona, 2012.

- Álvarez García, Alonso. HTML 5 (guía práctica). Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- McFarland, David Sawyer. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- Peña de San Antonio, Óscar. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010.

- Prat, Marie. Posicionamiento de su sitio web en Google y otros buscadores. ENI, Paris, 2009.

- Murphy, Christopher & Persson, Nicklas. HTML y CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2009.

Complementary

http://www.w3.org/

http://www.htmlcodetutorial.com/

http://validator.w3.org/

http://www.w3.org/Style/CSS/

http://www.w3schools.com/css/

https://manz.dev/

https://ascii.cl/es/codigos-html.htm

https://css-tricks.com/snippets/css/a-guide-to-flexbox/

https://css-tricks.com/snippets/css/complete-guide-grid/

https://getbootstrap.esdocu.com/docs/5.1/customize/overview/


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Audiovisual Computer Science/616G01008

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Audio/616G01016

Subjects that continue the syllabus
Multimedia Creation Tools/616G01027
Advanced Web Design Tools/616G01036
Multimedia Creation Workshop/616G01038

Other comments

In order to help achieve an immediate sustainable environment, the delivery of the documentary work carried out in this area:
- Solicitanse in virtual format or computer support.
- They will be done through Moodle, in digital format without the need to print them.

A sustainable use of resources and the prevention of negative impacts on the natural environment must be made.
The importance of ethical principles related to sustainability values in personal and professional behavior should be taken into account.
Incorporate a gender perspective in the teaching of this subject.
Work to identify and modify sexist prejudices and attitudes, and influence the environment to modify them and promote values of respect and equality.
Situations of discrimination should be detected and actions and measures to correct them should be proposed.
Facilitate the full integration of students who, for physical, sensory, psychological or sociocultural reasons, experience difficulties in accessing university life in an adequate, egalitarian and adequate manner.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.