Identifying Data 2023/24
Subject (*) Development of Web and Video Content Code 616G01017
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Lecturers
Santos López, Iria María
E-mail
iria.santos@udc.es
Web http://https://comunicacion.udc.es/gl/materias/inform%C3%A1tica-para-creaci%C3%B3n-de-web-e-v%C3%ADdeo
General description O obxectivo da materia é coñecer tanto os fundamentos como as ferramentas necesarias asociadas a dous aspectos moi importantes hoxe en día en numerosos proxectos audiovisuais: a creación web e o manexo de información multimedia. Dende un punto de vista práctico, o obxectivo principal desta materia é dar a coñecer ao alumnado a existencia de ferramentas que facilitan o deseño e permiten a optimización do material a publicar, sen esquecer os aspectos teóricos e de fundamentos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizar a comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Comunicar contidos mediante web A1
A2
A7
A8
B6
B8
C2
C3
Deseñar materiais e contidos multimedia para publicación en web A2
A4
A7
A8
B4
B8
Investigar e analizar a necesidades nun desenvolvemento multimedia así como xestionar os proxectos A3
B3
B8
B9
C4
Xestionar a creación dos contidos en función da contorna e obxectivo A2
A3
B8
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Sitios Web Características e evolución: web 1.0, 2.0, …
Análise e planificación dun sitio web.
Mapas de navegación.
Estrutura e guía de estilo.
Usabilidade e accesibilidade.
HTML5 Introdución ás linguaxes de marcado.
Etiquetas básicas de composición de texto.
Atributos da páxina.
Vídeos, imaxes, ligazóns e interactividade.
Etiquetas para a creación de listas e táboas.
Formularios.
Ferramentas de creación de sitios web Ambiente de traballo.
Inserción de etiquetas básicas.
Composición.
Follas de estilo.
Adaptación a diferentes dispositivos.
Publicación e xestión de sitios web Aloxamento
CMS.
Posicionamento en buscadores (SEO).
Analítica web.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A8 A7 B8 17 5 22
Supervised projects A1 A2 A3 A4 B3 B4 B6 B8 B9 C2 C4 7 25 32
Oral presentation A7 B8 C3 2 1 3
Objective test A7 A8 B3 B4 B8 B9 4 4 8
Laboratory practice A2 A7 A8 B8 C2 C3 30 45 75
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentación dos temas máis teóricos da asignatura e explicación dos conceptos necesarios para a realización posterior das prácticas.
Supervised projects Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio e coas sesións maxistrais da materia.
Oral presentation Presentacións de traballos tutelados.
Objective test Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica da materia, aínda que tamén se inclúen preguntas sobre a parte práctica.
Laboratory practice Pequenas prácticas para comprender o desenrolo/creación de páxinas web.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Students will have to formulate a web project as a work of the subject. As part of the tutored work, students will follow up during the course where they will apply the knowledge acquired in theory and practice classrooms in the development of their project.
The students will carry out their projects in different phases: conceptual design, structural design and technological development.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 B3 B4 B6 B8 B9 C2 C4 Creación dunha web de forma individual ou grupal (en función do número de integrantes requerirase que a páxina sexa máis profunda, para que todos os participantes realicen tarefas de deseño e programación de forma equitativa). 30
Laboratory practice A2 A7 A8 B8 C2 C3 Practicas individuais onde os alumnos exercita os coñecementos aprendidos durante a asignatura. 20
Objective test A7 A8 B3 B4 B8 B9 Proba relacionada cos coñecementos teóricos da materia. 50
 
Assessment comments
<p>The laboratory practices are of obligatory attendance and presentation of the material requested in each one of them.</p><p>To pass the course it is essential to pass both the theoretical and the practical part (supervised work and laboratory practices). </p><p>It is essential to achieve a minimum grade of 5 out of 10 in both parts (practical and objective test) to pass the course (otherwise, the maximum grade that can be achieved is a 4.5).</p><p>STUDENTS WITH PART-TIME ENROLLMENT: Students should contact the professors of the subject to make possible the realization of the tasks outside the usual organization of the subject. </p>

Sources of information
Basic

- Álvarez García, A. (2010) HTML 5 (guía práctica). Anaya Multimedia, Madrid.

- Diego Gauchat, J. (2012) El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. Marcombo, Barcelona.

- McFarland, D. (2010) CSS. Anaya Multimedia, Madrid.

- Murphy, C. &amp; Persson, N. (2009) HTML y CSS. Anaya Multimedia, Madrid.

- Peña de San Antonio, Ó. (2010) CSS. Anaya Multimedia, Madrid.

- Prat, M. (2009) Posicionamiento de su sitio web en Google y otros buscadores. ENI, Paris.

- Ribelles, A. (2011). Digitalización, almacenamiento y transmisión de audio y vídeo.&nbsp;Plataformas de distribución de contenidos. Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya.

- Salmond, M. (2014). Los fundamentos del diseño interactivo.&nbsp;Barcelona: Blume. ISBN : 9788415317883.

- Wiedermann, J. (2007). Web design: studios 2. Koln: Taschen. ISBN : 978-3-8228-3009-3.

-&nbsp;Wiedemann, J. (2008). Web design: interactive &amp; games. Koln: Taschen. ISBN : 978-3-8228-4054-2.

Complementary

http://www.w3.org/

http://www.htmlcodetutorial.com/

http://validator.w3.org/

http://www.w3.org/Style/CSS/

http://www.w3schools.com/css/

https://manz.dev/

https://ascii.cl/es/codigos-html.htm

https://css-tricks.com/snippets/css/a-guide-to-flexbox/

https://css-tricks.com/snippets/css/complete-guide-grid/

https://getbootstrap.esdocu.com/docs/5.1/customize/overview/

https://www.linkedin.com/pulse/introducci%C3%B3n-los-formatos-de-codificaci%C3%B3n-video-h262-h264-guevara/?originalSubdomain=es


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Oral and Written Communication/616G01001
Technological Foundations of the Audiovisual Media/616G01003
Graphic Expression/616G01004
Audiovisual Computer Science/616G01008
Corporate Communication/616G01013

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Applied Design/616G01015
Audio/616G01016

Subjects that continue the syllabus
Multimedia Creation Tools/616G01027
Advanced Web Design Tools/616G01036
Multimedia Creation Workshop/616G01038

Other comments
&lt;p&gt;In order to help achieve an immediate sustainable environment, the delivery of the documentary work carried out in this area:&lt;br /&gt;- Solicitanse in virtual format or computer support.&lt;br /&gt;- They will be done through Moodle, in digital format without the need to print them.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;A sustainable use of resources and the prevention of negative impacts on the natural environment must be made.&lt;br /&gt;The importance of ethical principles related to sustainability values in personal and professional behavior should be taken into account.&lt;br /&gt;Incorporate a gender perspective in the teaching of this subject.&lt;br /&gt;Work to identify and modify sexist prejudices and attitudes, and influence the environment to modify them and promote values of respect and equality.&lt;br /&gt;Situations of discrimination should be detected and actions and measures to correct them should be proposed.&lt;br /&gt;Facilitate the full integration of students who, for physical, sensory, psychological or sociocultural reasons, experience difficulties in accessing university life in an adequate, egalitarian and adequate manner.&lt;/p&gt;


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.