Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
|
A11
|
|
|
|
A1 A4 A5 A6 A12
|
B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Methodologies of analysis of audiovisual messages |
Main theories of communication and information.
Perspectives from which the audiovisual analysis is carried out. |
2. Analysis of audiovisual information. |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of informative audiovisual products. |
3. Persuasive audiovisual product analysis |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of persuasive audiovisual products. |
4. Analysis of the audiovisual entertainment product. |
Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of audiovisual entertainment and fiction products. |
5. Critical analysis of manipulation and disinformation strategies |
The audiovisual message as a tool of power |
6. Ethical analysis of the audiovisual product |
Ethical responsibility of the creator of informative, persuasive and entertainment audiovisual products. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
22 |
0 |
22 |
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
0 |
62 |
62 |
Online discussion |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
30 |
30 |
60 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
A espera da contratación do profesor que impartirá a materia, plantéxase a exposición oral síncrona ou asíncrona complementada co uso de medios audiovisuais. As sesións síncronas se usarán para a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Online discussion |
Técnica de dinámica de grupos que xira en torno a unha discusión onde as persoas dialogan sobre un tema específico seguindo un esquema previsto. Intervén un moderador, que leva o debate. Desenvólvese a través dun contorno virtual de aprendizaxe mediante ferramentas de comunicación síncrona (Chat) ou asíncrona (foro). |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Online discussion |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Participación |
20 |
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Elaboración audiovisual de análisis de productos. |
80 |
|
Assessment comments |
The evaluation methodologies are provisional until the hiring of the teacher who will teach the subject.
|
Sources of information |
Basic
|
SÁNCHEZ NORIEGA, José Luis (1997). Crítica de la seducción mediática. Madrid: Tecnos
Bordwell, David (2002). El arte audiovisual: una introducción. Barcelona: Paidós Ibérica
JACQUARD, Roland, (1988). La Desinformación: una manipulación del poder|. Madrid Espasa Calpe
VILCHES, Lorenzo (1989). Manipulación de la información televisiva. Barcelona: Paidós
Herrero, Julio César (Ed.) (2009). Manual de Teoría de la Información y de la Comunicación. Madrid: Universitas
Igartua Perosanz, Juan José (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Bosch
KAPFERER, Jean-Noël (1989). Rumores. Plaza y Janés
Gutiérrez San Miguel, Begoña (2006). Teoría de la narración adiovisual. Madrid: Cátedra
WATZLAWICK, Paul (1994). ¿Es real la realidad?. Barcelona: Herder |
|
Complementary
|
(1999-2006). EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA.
Torres, Pep (2011). EL ARTE DEL RUIDO. BARCELONA: PLATAFORMA EDITORIAL
Reitman, Jason (2005). Gracias por fumar.
FERGUSON, CHARLES (2010). INSIDE JOB.
(1989-2011). LOS SIMPSON.
KAREL, WILLIAM (2002). OPERACIÓN LUNA.
WILDER, BILLY (1974). PRIMERA PLANA.
LASSETER, JOHN (1995). TOY STORY.
Docter, Peter (2009). UP.
JOSEPH, PETER (2007). ZEITGEIST, LA PELÍCULA. |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Cinematography Direction and Lighting/616G01022 | Theory and Practice of Editing/616G01023 | 3D Infography1/616G01024 | Art Direction and Production Design/616G01025 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
This GADU may be subject to changes when a teacher is hired to teach the subject. |
|