Identifying Data 2021/22
Subject (*) Audiovisual Analysis Code 616G01021
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Sanjuan Perez, Antonio
E-mail
antonio.sanjuan@udc.es
Lecturers
Sanjuan Perez, Antonio
E-mail
antonio.sanjuan@udc.es
Web
General description Teorías da información e comunicación e técnicas de análise da obra audiovisual.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Os contidos non se modifican.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen. Todas pasan a online de xeito automático

*Metodoloxías docentes que se modifican. Non hai máis modificacións

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Vía Teams, previa cita.

4. Modificacións na avaliación
Non hai modificacións.

*Observacións de avaliación:
Sen observacións


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non son necesarias.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A11
A1
A4
A5
A6
A12
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
1. Methodologies of analysis of audiovisual messages Main theories of communication and information.
Perspectives from which the audiovisual analysis is carried out.
2. Analysis of audiovisual information. Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of informative audiovisual products.
3. Persuasive audiovisual product analysis Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of persuasive audiovisual products.
4. Analysis of the audiovisual entertainment product. Rhetorical, discursive, narrative and semiotic analysis of audiovisual entertainment and fiction products.
5. Critical analysis of manipulation and disinformation strategies The audiovisual message as a tool of power
6. Ethical analysis of the audiovisual product Ethical responsibility of the creator of informative, persuasive and entertainment audiovisual products.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 5 0 5
Directed discussion A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 25 30 55
Supervised projects A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 0 72 72
 
Personalized attention 18 0 18
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Cada sesión presencial contará con 20 minutos de introducción na que se plantearán as ferramentas
teóricas necesarias para realizar a análise audiovisual.
Directed discussion Cada sesión constará de 100 minutos de discusión dirixida sobre o producto audiovisual que se analiza.
Supervised projects Cada participante poderá facer traballos tutelados de análise de productos audiovisuais que se estudiarán en clase e un traballo final obligatorio para superar a materia.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Appointment

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Directed discussion A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 Avaliación continua en función da participación nos debates, a entrega voluntaria de traballos de análise para su estudio en clase e da resposta a preguntas concretas durante o análise. 50
Supervised projects A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 Entrega dun análise audiovisual final. 50
 
Assessment comments


In case of not participating in the directed discussions, the subject will be evaluated 100% in a single delivery of an audiovisual analysis, which consists of the two official opportunities.


Sources of information
Basic SÁNCHEZ NORIEGA, José Luis (1997). Crítica de la seducción mediática. Madrid: Tecnos
Bordwell, David (2002). El arte audiovisual: una introducción. Barcelona: Paidós Ibérica
JACQUARD, Roland, (1988). La Desinformación: una manipulación del poder|. Madrid Espasa Calpe
VILCHES, Lorenzo (1989). Manipulación de la información televisiva. Barcelona: Paidós
Herrero, Julio César (Ed.) (2009). Manual de Teoría de la Información y de la Comunicación. Madrid: Universitas
Igartua Perosanz, Juan José (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Bosch
KAPFERER, Jean-Noël (1989). Rumores. Plaza y Janés
Gutiérrez San Miguel, Begoña (2006). Teoría de la narración adiovisual. Madrid: Cátedra
WATZLAWICK, Paul (1994). ¿Es real la realidad?. Barcelona: Herder

Complementary (1999-2006). EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA.
Torres, Pep (2011). EL ARTE DEL RUIDO. BARCELONA: PLATAFORMA EDITORIAL
Reitman, Jason (2005). Gracias por fumar.
FERGUSON, CHARLES (2010). INSIDE JOB.
(1989-2011). LOS SIMPSON.
KAREL, WILLIAM (2002). OPERACIÓN LUNA.
WILDER, BILLY (1974). PRIMERA PLANA.
LASSETER, JOHN (1995). TOY STORY.
Docter, Peter (2009). UP.
JOSEPH, PETER (2007). ZEITGEIST, LA PELÍCULA.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Cinematography Direction and Lighting/616G01022
Theory and Practice of Editing/616G01023
3D Infography1/616G01024
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that continue the syllabus

Other comments

It is advisable to have a sufficient level in the Spanish language to be able to participate in the debates



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.