Identifying Data 2019/20
Subject (*) 3D Infography1 Code 616G01024
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Fariña Lamosa, Ángel José
E-mail
angel.farina@udc.es
Lecturers
Fariña Lamosa, Ángel José
E-mail
angel.farina@udc.es
Web
General description Desenvolvemento de contidos 3D para a xeración de imaxes estáticas ou en movemento. Modelado, materiais e mapeado de texturas.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Creación de modelos 3D para a xeración de imaxes sintéticas. Creación de mapas de texturas adaptados a eses modelos. Definición de materiais de superficie. A1
A2
A3
A4
A7
A8
A11
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Introdución Introdución. Contexto e aplicacións
Estrutura dunha produción 3D. Fluxo de traballo para a creación de produtos audiovisuais baseados en imaxe sintética
Modelado Clasificación dos sistemas de modelado e representación en 3D
Usos e aplicacións dos sistemas de modelado.
Mallas de polígonos.
Topoloxía.
UVs.
Texturizado e materiais Usos e aplicacións das texturas e os materiais
Tipos de texturas e materiais
Mapeado de texturas

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 28 28 56
Mixed objective/subjective test A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 1.5 0 1.5
Practical test: A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 1.5 0 1.5
Student portfolio A1 A2 A4 A7 A8 A11 B2 B3 0 34 34
Workshop A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 28 28 56
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Mixed objective/subjective test Exame teórico
Practical test: Exame práctico
Student portfolio Traballo final
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Student portfolio
Description
As titorías complementarán os talleres e as clases teóricas, para resolver de forma individual ou en pequenos grupos as dúbidas ou dificultades que xurdan durante o estudo e o traballo non presencial dos alumnos.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A3 A7 A8 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Exercicios prácticos 25
Mixed objective/subjective test A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 Exame teórico 25
Practical test: A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 Exame práctico 25
Student portfolio A1 A2 A4 A7 A8 A11 B2 B3 Traballo práctico 25
 
Assessment comments

A avaliación
da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final (
portfolio,  showreel…) e os exercicios
prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota
total.

 

As datas de
entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en
clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.


Sources of information
Basic Bacher, Hans P. (2018). Dream worlds : production design for animation. Abingdon, Oxon : Routledge
Chris Legaspi (2015). Anatomy for 3D Artists: The Essential Guide for Cg Professionals.
Uldis Zarins, Sandis Kondrats (2014). Anatomy for Sculptors Understanding the Human Form .
Jeremy Birn (2014). Digital Lighting and Rendering. New Riders
Owen Demers (2002). Digital Texturing and Painting. New Riders
Wolfe, Art (2014). El arte de la fotografía : hábitos esenciales para lograr grandes composiciones. Madrid : Anaya Multimedia
Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production. Thomson Course Technology
Albers, Josef (2010). Interacción del color. Madrid : Alianza
Ghertner, Ed. (2015). Layout and composition for animation. Burlington : Focal Press/Elsevier
William Vaughan (2012). Modelado digital .
Alberto Rodriguez (2010). Proyectos de Animación 3D. Anaya Multimedia
Isaac V. Kerlow (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. John Wiley & Sons, Inc.
Autodesk Maya (2007). The Art of Maya: An Introduction to 3D Computer Graphics. Autodesk Maya Press
Bacher, Hans P. (2018). Vision : Color and Composition for Film. London : Laurence King

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Cinematography Direction and Lighting/616G01022
Theory and Practice of Editing/616G01023
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that continue the syllabus
3D Infography 2/616G01026
3D Animation 1/616G01032
3D Animation 2/616G01033
Special Effects in Animation/616G01040

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.