Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Conocimiento y aplicación de las técnicas de iluminación, configuración de cámaras en 3D, uso de los diferentes tipos de fuentes de luz, sombras y efectos.
Iluminación de personajes y objetos, iluminación de escenarios interiores y exteriores. |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 A12
|
B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Iluminación local |
Técnicas de iluminación local. Tipos de luces y características
Iluminación de personajes
Iluminación de interiores
Iluminación de exteriores
|
Sombras |
Técnicas de generación de sombras
Usos de las sombras en una producción 3D
Trucos de producción
|
Seguimiento de rayos (ray tracing) |
Descripción de la técnica de ray tracing
Sombras, reflexiones y refracciones
Problemas y aspectos de producción
|
Iluminación global |
Técnicas de iluminación global
Ambient Occlusion
Photon Mapping
Final Gathering
Iluminación basada en imágenes (IBL) y HDR
Cáusticas
Translucidez (subsurface scattering) |
Cámara |
Cámaras en infografía 3D
Simulación del comportamiento de las cámaras reales
Estereoscopía
|
El proceso de render |
Descripción del proceso de render
Teselado de la geometría
Suavizado de contornos y filtrado de texturas
Aspectos de calidad de imagen
Aspectos de rendimiento
Render para compositing. Capas de render y pases de render |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 A12 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C3 C4 |
12 |
24 |
36 |
Proba mixta |
A2 A4 A7 A8 A11 B4 B5 B6 B9 |
4 |
0 |
4 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 A12 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
32 |
74 |
106 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Proba mixta |
Exame teórico |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Las tutorías complementarán los talleres y las clases teóricas, para resolver de forma individual o en pequeños grupos las dudas o dificultades que surjan durante el trabajo no presencial de los alumnos.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 A12 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C3 C4 |
Parte práctica |
50 |
Proba mixta |
A2 A4 A7 A8 A11 B4 B5 B6 B9 |
Exame teórico |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para facilitar el itinerario no presencial, la parte práctica de la asignatura podrá consistir en la entrega de los trabajos propuestos durante el cuatrimestre o bien en la realización de un examen práctico, a elección de cada alumno. Las fechas de entrega y en su caso presentación de los trabajos prácticos se indicará previamente en clase y se publicará en Moodle a lo largo del cuatrimestre. El examen práctico se realizará en la fecha oficial, junto con el examen teórico.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Jeremy Birn (2006). Digital Lighting and Rendering. New Riders
Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production . Thomson
Isaac V. Kerlow (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. John Wiley & Sons, Inc.
(). The Art of Maya: An Introduction to 3D Computer Graphics. Autodesk Maya Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Análise audiovisual/616G01021 | Dirección de fotografía e iluminación/616G01022 | Infografía 3D-1/616G01024 | Deseño de produción/616G01025 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Animación 3D-1/616G01032 | Animación 3D-2/616G01033 | Efectos especiais na animación/616G01040 |
|
|