Identifying Data 2019/20
Subject (*) 3D Infography 2 Code 616G01026
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
E-mail
Lecturers
,
E-mail
Web
General description Desarrollo de contenidos 3D realista. Conocimiento técnico y dominio del proceso de generación de imágenes sintéticas. Técnicas de iluminación global y efectos atmosféricos.
Características y uso de las cámaras en la infografía 3D.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Conocimiento y aplicación de las técnicas de iluminación, configuración de cámaras en 3D, uso de los diferentes tipos de fuentes de luz, sombras y efectos. Proceso de render en el contexto de una producción. Iluminación de personajes y objetos, iluminación de escenarios interiores y exteriores. Ajuste de materiales realistas. A1
A2
A3
A4
A7
A8
A11
A12
B2
B4
B5
B6
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Iluminación local Técnicas de iluminación local. Tipos de luces y características
Iluminación de personajes
Iluminación de interiores
Iluminación de exteriores
Sombras Técnicas de generación de sombras
Usos de las sombras en una producción 3D
Seguimiento de rayos (ray tracing) Descripción de la técnica de ray tracing
Sombras, reflexiones y refracciones
Problemas y aspectos de producción
Iluminación global Técnicas de iluminación global
Ambient Occlusion
Photon Mapping
Final Gathering
Iluminación basada en imágenes (IBL) y HDR
Cáusticas
Translucidez (subsurface scattering)
Cámara Cámaras en infografía 3D
Simulación del comportamiento de las cámaras reales
Estereoscopía
El proceso de render Descripción del proceso de render
Suavizado de contornos y filtrado de texturas (aliasing y antialiasing)
Render para compositing. Flujo de trabajo lineal. Capas de render y pases de render

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A7 A8 A11 A12 B2 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 26 50 76
Workshop A1 A2 A3 A4 A7 A8 A11 A12 B2 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C3 C4 26 40 66
Mixed objective/subjective test A2 A4 A7 A8 A11 B4 B5 B6 B9 4 0 4
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
Mixed objective/subjective test Exame teórico

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Las tutorías complementarán los talleres y las clases teóricas, para resolver de forma individual o en pequeños grupos las dudas o dificultades que surjan durante el trabajo no presencial de los alumnos.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A2 A3 A4 A7 A8 A11 A12 B2 B4 B5 B6 B8 B9 C2 C3 C4 Parte práctica 50
Mixed objective/subjective test A2 A4 A7 A8 A11 B4 B5 B6 B9 Exame teórico 50
 
Assessment comments

La evaluación de la asignatura consistirá en un examen teórico y un examen práctico. Cada parte (teoría y práctica) supone el 50% de la nota. Para aprobar la asignatura es necesario alcanzar una puntuación igual o superior a 5 en la media de las dos partes.

Opcionalmente, para los alumnos que asistan a las clases prácticas, se propondrán diversos trabajos durante el cuatrimestre. Estos trabajos pueden subir la nota de la parte práctica de la asignatura. Es necesario entregar las prácticas correctamente y en plazo así como asistir a las presentaciones y revisiones que se soliciten. Las fechas de entrega y en su caso presentación de los trabajos prácticos se indicarán previamente en clase y se publicarán en Moodle a lo largo del cuatrimestre. Para que las prácticas puntúen es necesario haber aprobado el examen práctico.

Tanto el examen teórico como el práctico se realizarán en la fecha oficial aprobada en Junta de Facultad.


Sources of information
Basic Jeremy Birn (2006). Digital Lighting and Rendering. New Riders
Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production . Thomson
Alberto Rodríguez (2010). Proyectos de Animación 3D. Anaya Multimedia
Isaac V. Kerlow (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. John Wiley & Sons, Inc.
(). The Art of Maya: An Introduction to 3D Computer Graphics. Autodesk Maya Press

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Cinematography Direction and Lighting/616G01022
Theory and Practice of Editing/616G01023
3D Infography1/616G01024
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Digital Post-Production/616G01031
3D Animation 1/616G01032
3D Animation 2/616G01033
Special Effects in Animation/616G01040

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.