Identifying Data 2018/19
Subject (*) Audiovisual Organisation and Production Code 616G01029
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecementos para crear e desenvolver un produto audiovisual A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
Capacidade de manexar ferramentas para producir un produto audiovisual A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
Coñecemento do emprego de material para xestión de proxectos audiovisuales A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Tema 1. O proceso de produción
Tema 2. Productora e persoal
Tema 3. Produción executiva: deseño, creación e dirección de proxectos
Tema 4. Dirección de produción
Tema 5. Ferramentas de xestión da produción
Tema 6. Estratexias de comercialización


1.1. A planificación
1.2 Tipoloxía do persoal
2.1. Fases da produción
2.2. Tipoloxía da produción
3.1. O director de proxectos audiovisuais
3.2. Estimación de costes
4.1. O plan de traballo
4.2. A xestión de recursos
5.1. Movie Magic
5.2. Xestión presupuestaria
6.1. Financiación
6.2. Explotación

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 24 24 48
Collaborative learning A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 16 46 62
Mixed objective/subjective test A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 4 8 12
Guest lecture / keynote speech A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 20 0 20
 
Personalized attention 8 0 8
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, e coa análise e recollida de información para a realización de productos audioviduais. Serán traballo individuais e en grupo
Collaborative learning Os alumnos desenvolverán en equipo un produto audiovisual propio. Coñecerán de modo práctico o proceso de creación e xestión dun produto audiovisual
Mixed objective/subjective test Realizarán una proba individual escrita
Guest lecture / keynote speech Exposición oral da materia coa axuda de medios audiovisuais. Estas sesións ubican aos alumnos no entorno axeitado para levar a cabo os traballos tutelados.



Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Collaborative learning
Mixed objective/subjective test
Description
Realización de traballos encamiñados a conseguir un proxecto audiovisual viable. Farase unha breve exposición da materia e propoñeranse traballos prácticos, tutelados polo profesor.

Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso e así asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada a través dos espazos de comunicación da ferramenta Moodle, o correo electrónico, e personalmente.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Traballos tutelados
Traballos individuais
Traballos en grupo
60
Mixed objective/subjective test A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e
preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de
desenvolvemento; as segundas, poden combinar preguntas
de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de
discriminación, de completar e/ou de asociación
40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic (). .
Ecija&Asociados Abogados (2000). Como producir, distribuir y financiar una obra audiovisual. Grupo Exportfilm
Miñarro, Laura (2013). Cómo vender una obra audiovisual. Editorial UOC
Sanchez Tabernero, Alfonso (2000). Dirección estratégica de empresas de comunicación. Catedra
Fernández, F y Blasco, J. (1995). Dirección y gestión de proyectos. Aplicación a la producción audovisal. Ediciones UPC
Augros, Joël (2000). El dinero de Hollywood. Paidós
Pardo, Alejandro (2003). El oficio de producir películas. El estilo Puttnam. EUNSA
Pardo, Alejandro (2014). Fundamentos de producción y gestion de proyectos audiovisuales. EUNSA
Formoso Barro, Finocha (2017). La ficción televisiva y su programación en España. Círculo Rojo
Sanchez Tabernero, Alfonso (2008). Ls contenidos de los medios de comunicación. Deusto
Hebera, Joan; Linares, Rafa (2015). marketing cinematográfico. Cómo promocionar una película en el entorno digital. UOC
Poveda, Miguel Ángel (2013). Producción de ficción en cine y televisión. Edición personal
Pardo, Alejandro (2014). Producción ejecutiva de proyectos cinematográficos. EUNSA
Marzal, J., y López, F. (2008). Teoría y Técnica de la Producción audiovisual. Tirant lo blanch

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Oral and Written Communication/616G01001
Viewing Figures/616G01020
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Filmmaking/616G01030

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/616G01034

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.