Identifying Data 2021/22
Subject (*) Audiovisual Organisation and Production Code 616G01029
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Hybrid
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Lecturers
Formoso Barro, Maria Josefa
E-mail
m.formoso@udc.es
Web
General description Adquirense os coñecementos necesarios para crear, desenvolver e xestionar un produto audiovisual en todas as súas fases, dende a planificación inicial ata o plan de traballo, a estimación de custos, a xestión da produción ou os métodos de financiamento e operación.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se farán cambios

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Aprendizaxe colaborativa
Proba mixta
Traballos tutelados
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Correo electrónico: diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Teams. 1 sesión semanal en grupo grande para avanzar os contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia.
Moodle.
4. Modificacións na avaliación

Traballos tutelados ( 60%): en relación cos traballos tutelados valorarase:
- A adecuación metolóxica das propostas de traballo
- A presentación e a claridade na exposición
Proba mixta ( 40%)
- Proba que integra preguntas de ensaio e obxectivas.
*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Dispoñen dos materiais de traballo en Moodle.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecemento do emprego de material para xestión de proxectos audiovisuales A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
Coñecementos para crear e desenvolver un produto audiovisual A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
Capacidade de manexar ferramentas para producir un produto audiovisual A2
A3
A6
A7
A9
A10
A12
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
TEMA 1. O PROCESO DE PRODUCIÓN 1.1. Peculiaridades da industria audiovisual
1.2. O mercado e a producción
1.3. Tipoloxía das empresas productoras
1.4. O equipo de produción
1,.5. Fases da produción
TEMA 2. O PLAN DE PRODUCIÓN 1.1. Desglose do guion
1.2. Localización y casting
1.3. Análisis de localizacions
1.4. Elección de actores
1.5. Contratos con actores
TEMA 3. O PLAN DE TRABALLO 1.1. Modelo americano
1.2. Modelo europeo
1.3. Programas de soporte para facer o plan de traballo
1.4. Executar un plan de traballo
1.5. A ruptura das tarefas
TEMA 4. XESTIÓN DE RECURSOS 1.1. Necesidades e recursos
1.2. A contratación audiovisual
1.3. Contratos modelo
1.4. Seguros e permisos
TEMA 5. ORZAMENTOS 1.1. Introdución
1.2. Tipos de orzamentos
1.3. Custos de orzamento e tipoloxía
1.4. Análise orzamentaria dunha produción audiovisual
1.5. Modelo de orzamento
TEMA 6. FINANCIAMENTO 1.1. Fontes de financiamento
1.2. Capital privado e capital público
1.3. As vendas e pre-venda para distribuidores
1.4. Financiamento bancario
1.5. Coproducción
1.6. Outras formas de financiamento
TEMA 7. EXPLOTACIÓN DE TRABALLOS AUDIOVISUALES 1.1. Cadea de explotación cinematográfica
1.2. Axentes na distribución cinematográfica
1.3 .O expositor
1.4. O distribuidor
1.5. Festivais e mercados

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 19 45 64
Collaborative learning A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 16 27 43
Mixed objective/subjective test A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 4 18 22
Guest lecture / keynote speech A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 15 0 15
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects These activities focus on the development of skills related to direct and systematic observation, and the analysis and collection of information for the realization of audiovisual products. They will be individual or group works.These jobs are face-to-face
Collaborative learning The students will know in a practical way the process of creation and management of an audiovisual product.
These works are face-to-face.
Mixed objective/subjective test Realizarán una prueba individual escrita and face to face.
Guest lecture / keynote speech Oral presentation of the subject with the help of audiovisual media. These sessions place the students in the appropriate environment to perform the supervised work. The master session will be online

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Collaborative learning
Mixed objective/subjective test
Description

Realization of work directed to achieve a viable audiovisual project. Farase unha brief exposition of matter and propoñeranse practical traballos, tutelados polo professor.

For this realization it is important to consult with the teacher about the progress made progressively in order to offer the necessary orientations in each case and thus assure quality at work two agreed upon criteria that will be indicated. Or tracking farase preferably individually through two communication spaces da ferramenta Moodle, or email, and personally.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Individual works
Group work
60
Mixed objective/subjective test A2 A3 A6 A7 A9 A10 A12 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Test that integrates questions type of test tests and questions type of objective tests. Regarding the former, it gathers open questions of development; the latter can combine multiple-choice, ordering, brief response, discrimination, completion and / or association questions. 40
 
Assessment comments

Dado que é unha materia eminentemente práctica, o peso maioritario desta recae, sobre todo, nos traballos realizados polo alumnado. O 40% da avaliación total procede da proba obxectiva sobre a teoría impartida nas clases maxistrais que está nos apuntes da materia. Esta proba realizarase na data establecida pola Facultade. O 60% restante responde á avaliación das prácticas de Organización e Producción Audiovisual realizadas ao longo do curso. 

Para superar a materia é necesario aprobar todos os traballos prácticos plantexados na clase e obter un 2 (20 sobre 100) no exame final.

O alumnado que goce de dispensa académica deberá porse en contacto ca profesora da asignatura antes do día 15 de setembro, a fin de acordar un itinerario personalizado que supla as ausencias nas aulas. Fóra desta data non serán atendidas peticións deste tipo. 

Os/as alumnos/as deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (Moodle), pois será o espazo a través do cal se lles comunicará toda a información necesaria sobre a materia: documentos, avisos e calificacións.


Sources of information
Basic (). .

Marzal, J., y López, F. (2008). Teoría y Técnica de la Producción audiovisual. Tirant lo blanch

Augros, Joël (2000). El dinero de Hollywood. Paidós

Poveda, Miguel Ángel (2013). Producción de ficción en cine y televisión. Edición personal

Fernández, F y Blasco, J. (1995). Dirección y gestión de proyectos. Aplicación a la producción audovisal. Ediciones UPC

Sanchez Tabernero, Alfonso (2008). Ls contenidos de los medios de comunicación. Deusto

Ecija&Asociados Abogados (2000). Como producir, distribuir y financiar una obra audiovisual. Grupo Exportfilm

Sanchez Tabernero, Alfonso (2000). Dirección estratégica de empresas de comunicación. Catedra

Formoso Barro, Finocha (2017). La ficción televisiva y su programación en España. Círculo Rojo

Miñarro, Laura (2013). Cómo vender una obra audiovisual. Editorial UOC

Pardo, Alejandro (2014). Producción ejecutiva de proyectos cinematográficos. EUNSA

Pardo, Alejandro (2014). Fundamentos de producción y gestion de proyectos audiovisuales. EUNSA

Pardo, Alejandro (2003). El oficio de producir películas. El estilo Puttnam. EUNSA

Hebera, Joan; Linares, Rafa (2015). marketing cinematográfico. Cómo promocionar una película en el entorno digital. UOC

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Oral and Written Communication/616G01001
Viewing Figures/616G01020
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Filmmaking/616G01030

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/616G01034

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.