Identifying Data 2023/24
Subject (*) Digital Post-Production Code 616G01031
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Matemáticas
Coordinador
Álvarez Mures, Luis Omar
E-mail
omar.alvarez@udc.es
Lecturers
Álvarez Mures, Luis Omar
E-mail
omar.alvarez@udc.es
Web
General description A materia ten como obxectivo fundamental achegar o alumno ás técnicas e ferramentas básicas de posprodución, composición de video dixital, croma e integración de elementos virtuais 3D.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A4 Investigar e analizar a comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
- Coñecer os aspectos básicos da posprodución dixital. - Capacitar ao alumno no uso das ferramentas e programas de postproducción de video dixital. - Capacitar ao alumno nos procesos de integración de vídeo real con obxectos virtuais tridimensionales. A1
A2
A4
A5
A7
A8
A12
B4
B8
B9
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
1- Conceptos básicos de posprodución dixital. - Introdución á postprodución.

- Exemplos. Fluxos de traballo

2- Composición dixital. - Composición de imaxe e vídeo.

- Corrección da cor.

- Ferramentas de transformación, filtros.

- Máscaras. Rotoscopía.

- ChromaKey. LumaKey. Alfa.

- Seguimento de elementos da imaxe. Tracking 2D.
3- Concordancia no movemento da cámara real e virtual en 3D: Matchmoving. - Sincronización de cámaras real e virtual

- Tracking 3D

- Calibración de cámaras e refinado de movemento.

- Sistema de coordenadas

- Render. Exportación a Maya
4- Integración de vídeo real e animación. - Render-passes.

- Composición de vídeo real e render-passes de elementos animados.

- Postprodución.


Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A4 A5 A7 A8 A12 C3 20 0 20
Laboratory practice A1 A2 A8 B8 C2 15 33 48
Supervised projects A1 A2 A7 A8 A12 B8 C2 C3 9 63 72
Oral presentation A1 A4 A7 A12 B4 B9 C4 4 5 9
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Nestas clases explicaranse os diferentes temas da materia, utilizando presentacións Power-Point, vídeos así como os diferentes softwares e técnicas utilizadas habitualmente na posprodución. Presencial.
Laboratory practice Ao longo do cuadrimestre os alumnos realizarán diferentes traballos prácticos individuais (segundo o cronograma da materia) tanto sobre o material entregado polo profesor durante o curso, así como sobre o seu propio material (traballos tutelados). Presencial.

Os traballos das prácticas será parte da avaliación do curso.
Supervised projects Os alumnos realizarán un traballo tutelado ao longo do cuadrimestre (modalidade grupal):

TT - Proxecto de composición utilizando Chroma Key ou integración de vídeo real con elementos virtuais.

Tutela presencial e online.
Oral presentation Os alumnos presentarán, segundo o cronograma da materia, as seguintes presentacións orais.

1-Presentación do produto final correspondente ao proxecto de composición utilizando Chroma Key ou integración de vídeo real con elementos virtuais.

Modalidade: grupal


Personalized attention
Methodologies
Laboratory practice
Supervised projects
Description
O profesor tutelará o traballo dos alumnos a través do seguimento e corrección das prácticas no laboratorio e dos do traballo tutelado.

No caso alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia terán a posibilidade de titorías dos traballos prácticos e tutelados a través de correo electrónico.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Laboratory practice A1 A2 A8 B8 C2 Avaliaranse cada unha das prácticas: P1 (10); P2 (12); P3 (13); P4 (15).

Para aprobar o curso é obrigatorio a entrega do total das prácticas.
50
Supervised projects A1 A2 A7 A8 A12 B8 C2 C3 Proxecto de composición utilizando Chroma Key o integración de video real con elementos virtuais.


50
 
Assessment comments
  • Para poder aprobar a asignatura é necesario acadar una calificación maior ou igual ao 50% na suma dos dous apartados: maior ou igual do 50% (prácticas + traballo tutelado). 
  • Non se aproba coa soa entrega do traballo tutelado.
  • En caso de suspender o curso na primeira convocatoria volveranse entregar as prácticas con cualificación menor ao 50% así como o produto da integración real/virtual xunto co portfolio correspondente na segunda convocatoria. En caso de presentarse á convocatoria extraordinaria mantéñense os mesmos criterios.
  • A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
  • Os criterios e actividades de avaliación para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia será o mesmo que para o resto do alumnado.

Sources of information
Basic Sham Tickoo (2015). Blackmagic Design Fusion 7 Studio: A Tutorial Approach. Cadcim Technologies
Blackmagic Fusion (2021). DaVinci Resolve 18. https://documents.blackmagicdesign.com/UserManuals/DaVinci_Resolve_18_Reference_Manual.pdf
Blackmagic Fusion (2017). Fusion 9. https://documents.blackmagicdesign.com/UserManuals/Fusion9_Manual.pdf
Blackmagic Fusion (2019). Fusion Training Videos . https://www.blackmagicdesign.com/products/fusion/training
Tim Dobbert. (2005). MatchMoving: The Invisible Art of Camera Tracking. . Sybex.
Manuel Armenteros Gallardo (2011). Posproducción Digital. Bubok Publishing S.L.
Richard Rickitt. (2007). Special Effects: The History and Technique. Billboard Books; 2nd edition
Ron Brickmann. (2008). The Art and Science of Digital Compositing . Morgan Kaufmann Series. 2nd edition
Isaac V. Kerlow. (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. Wiley & Sons (3rd edition)
Mark Cotta Vaz; Craig Barron (2002). The Invisible Art: The Legends of Movie Matte Painting. . Chronicle Books. San Francisco, Cal

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Screenplay Writing/616G01018
Cinematography Direction and Lighting/616G01022
Theory and Practice of Editing/616G01023
3D Infography1/616G01024
3D Infography 2/616G01026
Sound and Music/616G01028

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
3D Animation 1/616G01032

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.