Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) PROXECTO FIN DE GRADO Código 616G01034
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 18
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinación
Garcia Torre, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
Profesorado
Arrojo Baliña, María José
Barneche Naya, Viviana
Diaz Gonzalez, Maria Jesus
Formoso Barro, Maria Josefa
Garcia Torre, Manuel
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
Martínez Costa, Sandra
Mihura López, M. Rocío
Osorio Iglesias, Olga
Quintas Froufe, Natalia
Seoane Nolasco, Antonio José
Taibo Pena, Francisco Javier
Videla Rodríguez, José Juan
Correo electrónico
maria.jose.arrojo@udc.es
viviana.barneche@udc.es
m.j.diaz@udc.es
m.formoso@udc.es
manuel.garcia.torre@udc.es
luis.hernandez@udc.es
s.martinez@udc.es
rocio.mihura@udc.es
olga.osorio@udc.es
n.quintas.froufe@udc.es
antonio.seoane@udc.es
javier.taibo@udc.es
jose.videla@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
A10 Coñecelo marco legal e deontolóxico.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B1 Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B7 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contidos
Temas Subtemas
Tema 1. A idea. Tipos de proxectos de Fin de Carreira
Tema 2. A preprodución do produto audiovisual Preproducción
Tema 3. A creación do produto audiovisual Producción
Tema 4. A postprodución Postproducción
Tema 5. A comercialización do produto audiovisual. Vías posibles.
Tema 6. A presentación do proxecto de fin de carreira Pitching

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 0 306 306
Sesión maxistral A9 A11 A12 B1 B6 100 0 100
 
Atención personalizada 44 0 44
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Elaboración proxecto de Fin de Carreira
Sesión maxistral Coñecemento sobre a elaboración do proxecto de Fin de Carreira

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Titorización dos proxectos de Fin de Carreira

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A9 A11 A12 B1 B6 É obrigatorio presentar un anteproxecto e aprobalo ante un tribunal. Non computa na avaliación
0
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Elaboración e defensa presencial dun proxecto audiovisual de Fin de Carreira 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía vai depender do tipo de produto audiovisual que leve a cabo cada un dos grupos e será, polo tanto, recomendada de forma personalizada.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías