Identifying Data | 2020/21 | ||||||
Subject (*) | Multimedia Communication Strategies | Code | 616G01035 | ||||
Study programme |
|
||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 6 | |||
Language |
|
||||||
Teaching method | Hybrid | ||||||
Prerequisites | |||||||
Department | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||
Coordinador |
|
|
|||||
Lecturers |
|
|
|||||
Web | |||||||
General description |
A materia de Estratexias de Comunicación Multimedia resulta de interese para a formación dos futur@s titulad@s en comunicación audiovisual debido á relevancia que adquiren as novas formas de comunicación integradas a través de diversos medios no ámbito da cultura da converxencia. Esta materia pretende dotar o alumnado das ferramentas adecuadas para coñecer as características das mensaxes nas diferentes plataformas e pantallas, en especial no que se refire ao proceso de planificación, produción e avaliación dun proxecto transmedia. |
||||||
Contingency plan |
1. Modificacións nos contidos Os contidos fundamentais mantéñense. 2. Metodoloxías A docencia interactiva pasará a ser online no caso de ter que aplicar un modelo de non presencialidade. mantense o obradoiro como metodoloxía de desenvolvemento da materia. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Titorías en Teams e correo electrónico. 4. Modificacións na avaliación A proba realizarase de maneira online de non poder facerse presencialmente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |