Identifying Data 2019/20
Subject (*) Advanced Web Design Tools Code 616G01036
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinador
Gomez Garcia, Angel
E-mail
angel.gomez@udc.es
Lecturers
Gomez Garcia, Angel
E-mail
angel.gomez@udc.es
Web
General description Actualmente existen múltiples ferramentas software que nos permiten dotar aos proxectos audiovisuais de mecanismos que facilitan aspectos tan importantes como a correcta edición, organización e publicación de información a través da Web. Entre estas ferramentas teremos: sistemas de xestión de blogs, sistemas de xestión de contidos deseñados para aplicacións específicas, sistemas de xestión orientados a proporcionar capacidades de colaboración directa con outros usuarios, sistemas capaces de integrar todo tipo de arquivos (texto, audio, vídeo) para o seu correcto acceso e visualización en rede, etc.
O obxectivo principal desta materia é dar a coñecer aos alumnos a existencia destas ferramentas avanzadas e aprender a administrar algunhas das máis utilizadas para a súa integración na creación e xestión de proxectos audiovisuais.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Crear productos audiovisuais.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer ferramentas útiles e amplamente empregadas para a creación e xestión de proxectos multimedia A2
A7
B8
C1
C2
C3
C4
Saber administrar e empregar determinadas ferramentas Web para a súa inclusión en proxectos audiovisuais A2
A8
B8
C2
Recoñecer termos e funcións propios das tecnoloxías da información e as comunicacións co obxectivo de mellorar a colaboración no desenvolvemento de proxectos complexos nos que participen profesionais de distintas áreas A7
A8
B8
C2
Deseñar e desenvolver un proxecto multimedia que integre múltiples ferramentas Web tendo en conta aspectos como: as tecnoloxías informáticas existentes, a representación adecuada de datos multimedia, a inclusión de capacidades sociais e de comunicación a través da Web A2
A7
B8
C1
C2

Contents
Topic Sub-topic
1. Creación de blogs, foros e wikis 1.1. Tecnoloxías de blogs
1.2. Tecnoloxías de foros
1.3. Tecnoloxías de wikis
2. Posicionamento en buscadores: estratexias de visibilidade na rede 2.1. Posicionamento en buscadores: estratexias de visibilidade na rede
3. Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web 3.1. Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web
4. Plataformas de distribución de video e audio na rede 4.1. Plataformas de distribución de video e audio na rede
5. Xestores de contidos e webs dinámicas 5.1. Xestores de contidos e webs dinámicas

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A2 A8 B8 C2 C4 3 9 12
Laboratory practice A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 14 98 112
Objective test A7 A8 B8 C2 1 0 1
Oral presentation A8 B8 C2 1 1 2
Guest lecture / keynote speech A2 A7 A8 B8 C1 C2 C3 C4 21 0 21
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Proxectos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio
Laboratory practice - Emprego de ferramentas de xestión de blogs, foros e wikis
- Técnicas de posicionamento en buscadores
- Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web
- Plataformas de distribución de video e audio na rede
- Xestores de contidos e webs dinámicas
Objective test Proba de avaliación dos contidos da materia
Oral presentation Exposición dos traballos tutelados
Guest lecture / keynote speech Presentación dos aspectos teóricos da materia

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Laboratory practice
Description
A atención personalizada está enfocada a apoiar ao alumno na compresión das diferentes técnicas mediante o apoio nas titorías e a resolución das dúbidas que xurdan nas clases maxistrais.

Tamén, se lle prestará axuda ao alumno nas dúbidas que podan xurdir na realización das prácticas e durante a aprendizaxe mediante os traballos tutelados, para un mellor aproveitamento e comprensión dos coñecementos vistos na clase.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A2 A8 B8 C2 C4 Avaliarase a calidade dos proxectos realizados nos diferentes aspectos da asignatura 30
Laboratory practice A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 Seguemento das prácticas a realizar no laboratorio 30
Objective test A7 A8 B8 C2 Proba de avaliación dos coñecementos teórico/prácticos da asignatura 40
Oral presentation A8 B8 C2 0
 
Assessment comments

Para aprobar a asignatura é imprescindible acadar unha nota mínima na parte teórica e práctica. Esta nota mínima será de 4 puntos sobre un máximo de 10 puntos. En caso de non chegar á nota mínima nalgunha das partes, a máxima nota
global que se poderá acadar é dun 4.5.

ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto cos profesores da asignatura para posibilitar a realización das tarefas fora da organización habitual de materia.


Sources of information
Basic Richardson, William (2010). Blogs, wikis, podcasts, and other powerful web tools for classrooms. Ed. Corwin Press
Carazo Gil, Francisco Javier (2011). Domine WordPress: manual práctico. Ed. Ra-Ma
Wright-Porto, Heather (2011). Google Blogger. Ed. Anaya Multimedia
Maciá Domene, Fernando (2009). Posicionamiento en buscadores. Ed. Anaya Multimedia
Woods, Dan; Thoeny, Peter (2007). Wikis For Dummies. Ed. John Wiley & Sons

Complementary

- WordPress. http://wordpress.org

- Blogger. http://www.blogger.com

- phpBB. http://www.phpbb.com

- MediaWiki. http://www.mediawiki.org

- DokuWiki. https://www.dokuwiki.org

- Drupal. https://www.drupal.org


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Recomendase ao alumno, para un aproveitamento óptimo da materia, un seguimento activo das clases así como participar nas distintas actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.