Identifying Data 2015/16
Subject (*) Videoxogos Code 616G01037
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optativa 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
antonio.seoane@udc.es
Lecturers
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
antonio.seoane@udc.es
Web http://www.facebook.com/videogamescomu
General description Asignatura na que se fai unha visión xeral do sector dos videoxogos e se explica o proceso de deseño e creación dos mismos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo)
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidad para planificar, deseñar e producir videoxogos nos diferentes xéneros e plataformas A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A11
A12
B2
B3
B4
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Introducción - Evolución histórica.
- Xéneros.
- Tipos de xogadores.
- Mercado.
Producción de videoxogos - Proceso de produción xeral.
- Equipo e perfís.
- Documentos utilizados durante o proceso.
- Etapas de desenvolvemento.
A historia no videoxogo - Creación da historia.
- Modelos narrativos para videoxogos.
- Diferenzas coa narrativa tradicional.
- A viaxe do heroe como modelo narrativo en videoxogos.
- Elementos no videoxogo para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events.
- Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais.
Deseño de personaxes - Descrición dos personaxes en tres niveis.
- Evolución dos personaxes.
- Interacción e interrelacións entre personaxes.
Deseño da xogabilidade - Modos de xogo.
- Accións e regras.
- Retos e recompensas.
- Descrición dos elementos do xogo.
- Descrición de habilidades e atributos dos personaxes.
- Conceptualización mediante fórmulas e táboas.
Deseño de niveis - Descrición de niveis.
- Estruturación de niveis.
- Localización de elementos do xogo.
- Creación de mapas.
Interfaces - Deseño adaptado á plataforma.
- Deseño do interface visual de xogo.
- Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 14 0 14
Case study A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 14 0 14
Speaking test A1 A2 A3 B2 B3 B4 C3 1 0 1
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 23 87 110
Workshop A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 5 5 10
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Explicación dos contidos teóricos de cada tema da asignatura.
Case study Visionado de documentais, vídeos complementarios e videoxogos así como o análise dos mesmos en relación os contidos teóricos de cada tema.
Speaking test Defensa oral dos traballos tutelados frente a un tribunal composto polos profesores da asignatura.
Supervised projects Dous traballos individuales:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de diseño dun videoxogo
Workshop Proba e experimentación de distintos videoxogos relacionados con contidos da teoría.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Tutorías de seguemento e corrección para todos os traballos tutelados.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Speaking test A1 A2 A3 B2 B3 B4 C3 Defensa oral dos traballos tutelados (documentos de concepto e deseño) ante os profesores da asignatura.
A presentación deberá ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura. Unha maña presentación implica o suspenso da asignatura.
10
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 Dous traballos que poderán facerse de forma individual ou en grupos de un número máximos de duas persoas:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de deseño dun videoxogo
Os traballos deberán ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura.
90
 
Assessment comments

A calificación será única non guardándose partes soltas para as convocatorias seguintes.

As faltas de ortografía e gramática se terán en conta na calificación. Un traballo con faltas de ortografía no se considerará aceptable e se calificará con un suspenso.

A mala presentación dos traballos (DVDs no rotulados, documento mal estructurado, índices erróneos, fontes de texto de dimensións aleatorias, textos cortados, imáxenes pouco lexibles, etc.) afectará negativamente na calificación dos mesmos ata o punto de poder ser calificados con un suspenso en casos extremos. 


Sources of information
Basic Raph Koster (2004). A Theory of Fun for Game Design. Paraglyph Press
Andrew Rollings, Ernest Adams (2003). Andrew Rollings and Ernest Adams on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2003). Chris Crawford on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2004). Chris Crawford on Interactive Storytelling. New Riders Games
Ernest Adams (2009). Fundamentals of Game Design (2nd Edition). New Riders Press
(). Gamasutra. The Art & Business of Making Games. http://www.gamasutra.com
Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: An Introduction (Segunda edición). Delmar Cengage Learning; 002 edition
Kevin Saunders, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Interface Design. Delmar Cengage Learning
Jeannie Novak , Travis Castillo (2008). Game Development Essentials: Game Level Design. Delmar Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: Game Project Management. Delmar Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Delmar Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Delmar Cengage Learning
Todd Gantzler (2004). Game Development Essentials: Video Game Art. Delmar Cengage Learning
(). GameDev.net. http://www.gamedev.net
Luis Hernández, Antonio Seoane (2012). http://www.facebook.com/videogamescomu. http://www.facebook.com/videogamescomu
(). International Game Developers Association. http://www.igda.org
Jesse Schell (2008). The Art of Game Design: A Deck of Lenses. Schell Games
Flint Dille, John Zuur Platten (2008). The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design. Lone Eagle

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Expresión gráfica/616G01004
Sector audiovisual/616G01007
Deseño aplicado/616G01015
Guión/616G01018

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Interacción 3D/616G01044

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.