Identifying Data 2020/21
Subject (*) Computer Games Code 616G01037
Study programme
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
antonio.seoane@udc.es
Lecturers
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
Seoane Nolasco, Antonio José
E-mail
luis.hernandez@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web http://moodle.udc.es
General description Asignatura na que se fai unha visión xeral do sector dos videoxogos e se explica o proceso de deseño e creación dos mismos.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios

2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Estudo de casos
- Traballos tutelados (computa na avaliación)
- Obradoiro
Metodoloxías docentes que se modifican
- Proba oral (computa na avaliación). Substitúese a presentación e defensa oral presencial na aula por unha presentación alternativa, que poderá realizarse mediante vídeo ou mediante un dossier de presentación dos traballos tutelados.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A resolución de dúbidas e consultas dos alumnos realizarase mediante correo electrónico para consultas que requiran unha comunicación menos interactiva e mediante Teams para titorías e unha comunicación máis interactiva cos alumnos.

4. Modificacións na avaliación
- Non se realizan modificacións nas porcentaxes de avaliación por metodoloxía.
- Elimínase o requisito de ter que asistir, dentro da convocatoria correspondente, a todas as presentacións da materia para poder superala.

Observacións de avaliación:
- O alumno deberá entregar os traballos tutelados completos para ser avaliados, non se avaliarán traballos incompletos.
- No caso da proba oral, aínda que se substitúa pola presentación dun dossier ou unha presentación en vídeo, o alumno deberá de alcanzar unha nota igual ou maior de 5 nesta metodoloxía para poder aprobar a materia.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios, xa dispoñen de todo o material de traballo en Moodle

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Comunicar mensaxes audiovisuais.
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A4 Investigar e analizala comunicación audiovisual.
A5 Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A8 Coñecela tecnoloxía audiovisual.
A11 Coñecelas metodoloxías de investigación e análise.
A12 Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B6 Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma
B8 Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B9 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común
C1 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C2 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C3 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C4 Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidad para planificar, deseñar e producir videoxogos nos diferentes xéneros e plataformas A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A11
A12
B2
B3
B4
B6
B8
B9
C1
C2
C3
C4

Contents
Topic Sub-topic
Introducción - Evolución histórica.
- Xéneros.
- Tipos de xogadores.
- Mercado.
Producción de videoxogos - Proceso de produción xeral.
- Equipo e perfís.
- Documentos utilizados durante o proceso.
- Etapas de desenvolvemento.
A historia no videoxogo - Creación da historia.
- Modelos narrativos para videoxogos.
- Diferenzas coa narrativa tradicional.
- A viaxe do heroe como modelo narrativo en videoxogos.
- Elementos no videoxogo para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events.
- Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais.
Deseño de personaxes - Descrición dos personaxes en tres niveis.
- Evolución dos personaxes.
- Interacción e interrelacións entre personaxes.
Deseño da xogabilidade - Modos de xogo.
- Accións e regras.
- Retos e recompensas.
- Descrición dos elementos do xogo.
- Descrición de habilidades e atributos dos personaxes.
- Conceptualización mediante fórmulas e táboas.
Deseño de niveis - Descrición de niveis.
- Estruturación de niveis.
- Localización de elementos do xogo.
- Creación de mapas.
Interfaces - Deseño adaptado á plataforma.
- Deseño do interface visual de xogo.
- Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 21 0 21
Case study A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C2 C3 C4 12 0 12
Speaking test A1 A2 A3 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 1 0 1
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C1 C2 C3 C4 7 103 110
Workshop A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 C3 C4 0 5 5
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Explicación dos contidos teóricos de cada tema da asignatura.
Case study Visionado de documentais, vídeos complementarios e videoxogos así como o análise dos mesmos en relación os contidos teóricos de cada tema.
Speaking test Defensa oral dos traballos tutelados frente a un tribunal composto polos profesores da asignatura.
Supervised projects Dous traballos individuales:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de diseño dun videoxogo
Workshop Proba e experimentación de distintos videoxogos relacionados con contidos da teoría.

Personalized attention
Methodologies
Speaking test
Supervised projects
Description
Tutorías de seguemento e corrección para todos os traballos tutelados.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Speaking test A1 A2 A3 B2 B3 B4 B6 B8 C1 C3 Presentación e defensa oral dos traballos tutelados (documentos de concepto e deseño) ante os profesores da asignatura.
A presentación deberá ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura. Unha maña presentación implica o suspenso da asignatura.
10
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B2 B3 B4 B9 C1 C2 C3 C4 Dous traballos que poderán facerse de forma individual ou en grupos de un número máximos de duas persoas:
1) Documento de concepto dun videoxogo
2) Documento de deseño dun videoxogo
Os traballos deberán ter una calificación superior o igual o 5 sobre 10 para poder aprobar a asignatura.
90
 
Assessment comments

A calificación será única non guardándose partes soltas para as convocatorias seguintes.

As faltas de ortografía e gramática se terán en conta na calificación. Un traballo con faltas de ortografía non se considerará aceptable e se calificará con un suspenso.

Deben de entregarse todos os traballos tutelados para aprobar a materia. En caso de non entregarse algún dos traballos, a materia cualificarase cun suspenso.

Os traballos deberán de entregarse con todas as seccións que se piden e os traballos incompletos avaliaranse cun 0.

No caso da proba oral, todos os alumnos que se presenten á devandita convocatoria deberán asistir á duración completa de toda a proba, chegando antes do comezo da mesma e asistindo a todas as presentacións da devandita convocatoria.

A mala presentación dos traballos (documento mal estruturado, índices erróneos, fontes de texto de tamaño aleatorio, textos cortados, imaxes pouco lexibles, mala redacción, etc.) afectará negativamente na cualificación dos mesmos ata o punto de poder ser cualificados cun suspenso. 


Sources of information
Basic Raph Koster (2004). A Theory of Fun for Game Design. Paraglyph Press
Raph Koster (2013). A Theory of Fun for Game Design. Second Edition. O'Reilly Media
Andrew Rollings, Ernest Adams (2003). Andrew Rollings and Ernest Adams on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2003). Chris Crawford on Game Design. New Riders Games
Chris Crawford (2004). Chris Crawford on Interactive Storytelling. New Riders Games
Ernest Adams (2009). Fundamentals of Game Design (2nd Edition). New Riders Press
(). Gamasutra. The Art & Business of Making Games. http://www.gamasutra.com
Tracy Fullerton (2014). Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games, Third Edition. CRC Press
Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: An Introduction (Segunda edición). Delmar Cengage Learning; 002 edition
Kevin Saunders, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Interface Design. Delmar Cengage Learning
Jeannie Novak , Travis Castillo (2008). Game Development Essentials: Game Level Design. Delmar Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: Game Project Management. Delmar Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Delmar Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Delmar Cengage Learning
Todd Gantzler (2004). Game Development Essentials: Video Game Art. Delmar Cengage Learning
(). GameDev.net. http://www.gamedev.net
GDC YouTube Channel (). GDC YouTube Channel. https://www.youtube.com/channel/UC0JB7TSe49lg56u6qH8y_MQ
(). International Game Developers Association. http://www.igda.org
Scott Rogers (2014). Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Second Edition. Wiley
Katie Salen (2004). Rules of Play: Game Design Fundamentals. The MIT Press
Jesse Schell (2014). The Art of Game Design: A Book of Lenses, Second Edition. CRC PRess
Flint Dille, John Zuur Platten (2008). The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design. Lone Eagle

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Graphic Expression/616G01004
The Audiovisual Sector/616G01007
Applied Design/616G01015
Screenplay Writing/616G01018
Art Direction and Production Design/616G01025

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Final Dissertation/616G01034
3D Interaction/616G01044

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.